IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Hilux измина 1,6 млн. км за 43 години и все още е в движение

За този период пикапът е сменил един двигател и една скоростна кутия (ВИДЕО)

Toyota Hilux има репутация на автомобил с впечатляваща издръжливост и един от най-здравите, правени някога, а един такъв екземпляр потвърди тази слава, след като по американски пътища е преминал границата от 1 млн. мили (1,6 млн. км).

 

Toyota Hilux 1980

 

Пикапът във видеото е от 1980 г. и, както се вижда от кадрите, времето е оставило своя отпечатък, но продължава да се движи. Има ръжда, боята се лющи, за да покаже предишни цветове, парче тръбен метал замества задната броня... Неговото механично състояние обаче е свидетелство за неговата здравина.

Собственикът на „милионника“ Toyota Hilux, който е единствен и досега, разказва, че нещата не са започнали добре за този пикап, защото само две седмици след доставката през същата 1980 г. се блъска в лек автомобил MG Midget. Той ремонтира японския автомобил и също така добавя предпазна клетка към кабината, което обаче анулира гаранцията.

 

Toyota Hilux 1980-3

 

Човекът признава, че никога не е щадял колата, дори е участвал на състезания. През годините пружините, амортисьорите, главините и други части на окачването са подменени.

Въпреки, че двигателят е бил заменен и вместо оригиналния 2,2-литров, 4-цилиндров мотор е монтиран по-мощен 2,4-литров, и вторият е останал надежден през целия си живот. Смяната е станала след около 640 000 км. Сменена е и скоростната кутия - петстепенна механична заменя четиристепенна.



Интериорът не изглежда добре, има само необходимите неща. Виждат се дупки по пода, има и открити кабели, оригиналното радио на Toyota CB в централната конзола е там.

През целия си 43-годишен живот този пикап е изминавал средно над 37 000 км годишно. Според собственика рецептата за дълголетие започва първо с избора на автомобил, а този е сглобен добре и е издържал толкова дълго, защото е бил лесен за поддръжка и ремонт. Така че, когато нещо неизбежно се повреди, той може да реши проблема бързо и лесно.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Малииии, жълтофилчетта много ги е яд, че една млада компания направи по-привлекателни, по-мощни и най-вече по-издържливи коли от Тойотка. Тази митична издържливост беше единственото, на което се крепеше жалкият им животец. Сега са се хванали запоредната лъжа на Тойотка - твърдотелните батерии - като удавник за сламка.
  • #3
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И външният нужник на баба ми е на 60 години и нищо му няма, при това без никаква поддръжка. Но пак си е нужник, точно както и тази Тойотка.
  • #2
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е то и една тесла мина мина 1 милион мили, само с една сменена батерия баш на около 600 000 км и още се движи с последната батерия около 1 милион километра, но дори след 40 години няма да има нито една дупка от ръжда нито по пода, нито по оригиналните калници и прагове.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е то има Форд модел-Т, които може да нямат милион км зад гърба си, но са още в движение. Въпрос на поддръжка и желание е всичко