fallback

Хиляди електрически автомобили са оставени да ръждясват в Китай

Колите са BYD от моделната 2021-ва година и се подозира финансова пирамида (ВИДЕО)

Хиляди електрически превозни средства са изоставени в Китай на претъпкани паркинги, където не се използват и на практика ръждясват. А иронията е, че това са нови автомобили BYD от моделна година 2021-ва и за тях местни жители информират, че имат малък пробег.

 

 

За скандалната история разказва в YouTube южноафриканецът Уинстън Стерцел, който е живял в Китай повече от 10 години. Той разкрива съществуването на схема, при която колите се регистрират, за да се отчете рекорден брой продажби.

Форсирането на „зелената“ енергийна революция води до икономически аномалии, като изображенията на тези превозни средства се свързват със „Схемата на Понци“. Това е термин, който се използва за илюстриране на незаконна финансова операция, в която се обещават високи печалби на потенциални инвеститори.

 

 

Кръстена е на родения в Италия - Чарлз Понци, който в началото на 20-ти век убедил хиляди американци (през 1919 г.), че е възможно да им осигури 50% възвръщаемост на инвестициите в рамките на 45 дни, като използва вратичка в ценообразуването на международни пощенски купони и марки. Номерът бил, че нямало вратичка, а дивиденти се изплащали на вложителите от първата вълна от средства, събрани от новите клиенти. Тоест – финансова пирамида.

В случая Уинстън Стерцел споменава „Схемата на Понци“, при която компания за велосипеди под наем отчита рекордни заявки само, за да привлече инвестиции, но всъщност остава без дейност. По-късно бизнесът се срива, някои от управляващите схемата бягат с парите, а снимките на планини от велосипеди обикалят света.

 

 

 

 

Целта е двойна - за пропаганда в представянето на Китай в авангарда на „зелената“ енергия, но и за получаване на финансиране от инвеститори. Нещо подобно се предполага сега с „безкрайните полета“ с електрически автомобили.

BYD е от най-големите производители на електрически превозни средства не само в Китай. Миналата година компанията отчете повече от 1,85 млн. продадени електромобила глобално, като изпревари другия основен играч в сектора Tesla.

 

 

fallback
  • #25
    Вие реални ли сте? ( преди 1 година )
    Електричари,пишман такива,както и такива цитиращи статистики,вие виждали ли сте взрив на литии ,от което основно са създадени електро-автомобилите!? Знаете ли ,че ако се взриви или недай си боже някой запали такъв автомобил паркиран пред жилищна сграда ,няма да има остатък и от основи на същата!? А ,наистина има ли и ***,които ВЯРВАТ в извънземното обезопасяване и защити от подобни инциденти ,в които концерните ни вменяват да вярваме!? Ако толкова сериозно си мерите мненията...
  • #24
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    Чисно и екологично сър!
  • #23
    Абе долен ( преди 1 година )
    От клиниката в Нови Искър ли пишеш?
  • #22
    Абе долен ( преди 1 година )
    Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M А е по-голяма от Тайкан, който има и скоростна кутия.
  • #21
    Абе долен ( преди 1 година )
    Пак по официални данни на хартия от porsche от същата страница: Taycan с батерия Performance Plus: консумация на електроенергия комбинирано 27,0 kWh/100 км (NEDC); 23,9 20,4 kWh/100 км (WLTP); Както виждаш в зависимост от тестовете, разходът е с огромни разлики. Но в реалния живот този автомобил харчи около 28kWh. Как си представяш в този огромен тежък пикап, с по-лошо челно съпротивление и много по-голяма площ да харчи колкото порше тайкан, че и по-малко?
  • #20
    Абе долен ( преди 1 година )
    Директно от сайта на porsche:С ac d стойност от 0,22, Taycan предлага най-добрия коефициент на съпротивление от всички настоящи модели на Porsche. Челната му площ е 2,33 m 2 , което води до ефективно съпротивление от 0,513 m 2 . Изключителната аеродинамика на електрическия спортен автомобил допринася значително за ниската консумация на енергия и следователно за дългия му пробег. В допълнение към основната форма на автомобила, оптимизирана, като същевременно остава вярна на дизайна на Porsche, ...
  • #19
    До16 ( преди 1 година )
    Нима рамът не е електричевки и наричаш тези хора глупави а ти какъв си бе оли
  • #18
    До долния ( преди 1 година )
    Ами пробвай да посмяташ да видиш как просто на ТеслЪ данните няма как да излезнат.
  • #17
    Хм ( преди 1 година )
    Всъщност китайските производствени възможности на практика са безгранични, обаче маркетинговите не са.
  • #16
    До 15 ( преди 1 година )
    Напротив! Трябва да ги поощраваме да говорят. Колкото повече говорят, толкова повече хората виждат какви неграмотници и глупави хора са антиелектриците. Хора които с гордост казват че се представят за най-глупавите хора на света и за тях това е най-голямото постижение в живота по техните собствени думи. Нали не мислиш че всеки път когато им казвам че са глупави го правят за да ги обиждам? Напротив! Повтарям техните собствени думи и им правя комплименти, защото така им вдигам самочувствието!
fallback
Последни