Компанията RAM – част от корпорацията Stellantis разкри, че някои модели на европейския пазар скоро ще бъдат предлагани с новия 3,6-литров eTorque Pentastar V6 двигател. Марката ще предлага това меко хибридно задвижване в моделите 1500 Big Horn, 1500 Laramie и 1500 Rebel.
Тази система разполага с литиево-йонна никел-манган-кобалт-графитна батерия с капацитет 430 ватчаса. Силовият пакет може също така да използва 3 кВт DC/DC преобразувател, за да управлява 12-волтов стартер, който е особено полезен при екстремни температури.
Според специалистите множество други важни характеристики правят eTorque Pentastar идеален за европейския пазар. Например разполага със EGR система за рециркулация на отработените газове и има съотношение на компресия 11,3:1.
Задвижващият механизъм може също така да възстанови енергията, която обикновено се губи от забавяне и спиране, а данните на EPA разкриват, че изразходва 19% по-малко гориво от наличния 5,7-литров V8 с атмосферно пълнене на автомобилния производител. Също така новият двигател доставя респектираща мощност от 305 к.с. и 364 Нм.
От трите модела, които получават това задвижване, компанията отбелязва, че 1500 Rebel е най-подходящ за тези, които искат да карат извън пътя, благодарение на 2,54-сантиметровото повдигане на окачването, контрола при спускане по наклон и гуми за всякакъв терен Goodyear Wrangler Duratec.
Автомобилният производител казва, че RAM 1500 Laramie съчетава „най-доброто в класа представяне, полезен товар, лукс и технология“ и се предлага стандартно с функции като 12-инчов сензорен екран, дистанционно стартиране на автомобила, усъвършенстван спирачен асистент и адаптивен круиз контрол с асистент за поддържане на лентата.
1500 Big Horn се различава от другите два са хромираните брони, наличните пакети Sport и Black Appearance, стандартни 18-инчови алуминиеви джанти и по-малък 8,4-инчов дисплей на информационно-развлекателната система.
Още снимки - вижте в галерията: