IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

RAM пуска нов хибриден двигател за три модела в Европа

3,6-литровият eTorque Pentastar V6 има мощност от 305 к.с. и харчи по-малко гориво

Компанията RAM – част от корпорацията Stellantis разкри, че някои модели на европейския пазар скоро ще бъдат предлагани с новия 3,6-литров eTorque Pentastar V6 двигател. Марката ще предлага това меко хибридно задвижване в моделите 1500 Big Horn, 1500 Laramie и 1500 Rebel.

 

Ram-1500-Europe-9

 

Тази система разполага с литиево-йонна никел-манган-кобалт-графитна батерия с капацитет 430 ватчаса. Силовият пакет може също така да използва 3 кВт DC/DC преобразувател, за да управлява 12-волтов стартер, който е особено полезен при екстремни температури.

Според специалистите множество други важни характеристики правят eTorque Pentastar идеален за европейския пазар. Например разполага със EGR система за рециркулация на отработените газове и има съотношение на компресия 11,3:1.

 

Ram-1500-Europe-15-scaled

 

Задвижващият механизъм може също така да възстанови енергията, която обикновено се губи от забавяне и спиране, а данните на EPA разкриват, че изразходва 19% по-малко гориво от наличния 5,7-литров V8 с атмосферно пълнене на автомобилния производител. Също така новият двигател доставя респектираща мощност от 305 к.с. и 364 Нм.

От трите модела, които получават това задвижване, компанията отбелязва, че 1500 Rebel е най-подходящ за тези, които искат да карат извън пътя, благодарение на 2,54-сантиметровото повдигане на окачването, контрола при спускане по наклон и гуми за всякакъв терен Goodyear Wrangler Duratec.

 

Ram-1500-Europe-1_large

 

Автомобилният производител казва, че RAM 1500 Laramie съчетава „най-доброто в класа представяне, полезен товар, лукс и технология“ и се предлага стандартно с функции като 12-инчов сензорен екран, дистанционно стартиране на автомобила, усъвършенстван спирачен асистент и адаптивен круиз контрол с асистент за поддържане на лентата.

1500 Big Horn се различава от другите два са хромираните брони, наличните пакети Sport и Black Appearance, стандартни 18-инчови алуминиеви джанти и по-малък 8,4-инчов дисплей на информационно-развлекателната система.

 

Още снимки - вижте в галерията:
 

 

 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Истината е Рейнджър ( преди 10 месеца )
    3.0 литра битурбо бензин, който дори в скопената европейска версия е към 300к.с. и 468НМ при тегло 2350кг. Нормалната версия е 400к.с. и 580НМ.
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Твърдо не съм съгласен аз доказвам че хибрида повишава ефективността на бензиновият двигател и го прави по изгоден от дизела това се е получило с горният Рам.Двигателят Пентастар е бензинов.Никъде няма сравнение на хибрид с тесли на които ти явно си фен.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 8 ( преди 10 месеца )
    Е като почнеш да сравняваш ябълки с круши цена нямаш. А какво ще кажеш за сравнението между електромобила на toyota който е тон и половина с мощност 200 коня и два тона и половина тесла модел s със 700 коня. Първият при движение със средна скорост под 100 км в час харчи 30 на 100, а втория при 140 км в час харчи 22 на 100. И какво доказва това? Точно същото което ти доказват и твоите примери.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Гледай сега нещата са ясни Рено хибрид например разход 4.5-4.6 л на 100км по влтп разход на дизел 1.9тди на Фау Ве 5 на сто.Кое от двете числа е по малко 4.5 или 5л на стоо кмм като вземеш предвид че литър бензин е с 10ст средно по малко с кой вид двг ще спестиш повече пари според теб?Ако вземеш същия двг на бензин но без хибрид разхода ти е около 6 на сто е според теб от 6 до 4.5 на сто този литър и половина си е икономия при хибрида
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 10 месеца )
    Ко речи? Четири коня за няколко секунди ти намаляват разхода като ти завъртат стартера, който е с нищожно КПД? Майлд хибрида е просто замазване на очите без никаква практическа стойност. Само оскъпява автомобила и го усложнява за да се нуждае от допълнителни обслужвания и ремонти които въобще не са евтини и не могат да ти оправдаят предполагаемото намаление на разхода. Просто е мижи да те лажем.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Не е малко това че ти намалява разхода на бензин и го изрсвнява с тоя на дизел а на всичко отгоре бензина е по евтин от дизела
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Кое не е малко? Допълнителните четири конски сили, които могат да бъдат доставени за няколко секунди?
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Ами не е малко направо си обезсмислят дизеловата версия
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До пръцльо ( преди 10 месеца )
    Уау, това хибридно задвижване е космическа технология! Страхотни характеристики (Тази система разполага с литиево-йонна никел-манган-кобалт-графитна батерия с капацитет 430 ватчаса. Силовият пакет може също така да използва 3 кВт DC/DC преобразувател, за да управлява 12-волтов стартер, който е особено полезен при екстремни температури.) Можеш ли да ги коментираш или не ти стигат техническите познания? С колко коня се повишава мощността и как?
  • #2
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 10 месеца )
    Абе тия хибриди не бяха ли отживелица? Най-късно догодина сайбертрака на Тесла ще е най-продавания пикап. Ако не вярвате, питайте форумен теслю!