fallback

Новото Peugeot 3008 получи огромен извит екран

Кросоувърът ще бъде оборудван и със специален волан

Концернът Stellantis публикува първите официални снимки на интериора на третото поколение Peugeot 3008. Кросоувърът ще бъде представен през септември, а продажбите му ще стартират преди края на годината. Снимките показват интериора на електрическата версия на Peugeot E-3008, бензиновата обаче ще има същия.

 

 

Новият Peugeot 3008/E-3008 ще бъде първият модел на марката, който ще получи интериор от ново поколение i-Cockpit. Основната му характеристика е огромният 21-инчов извит панорамен екран с висока разделителна способност, който обединява head-up дисплея и централния сензорен екран. Подобно на своя предшественик, инструментите са монтирани високо, а воланът е компактен и сплескан отгоре и отдолу.

21-инчовият плаващ екран не е единственият елемент, който допринася за ефектния вид на новия i-Cockpit. Подсилен е от амбиентно осветление, което се простира по цялата ширина на арматурното табло и панелите на вратите. Облицовката е от естествен алуминий и може да се персонализира в осем различни цвята.

 

 

Някои от бутоните на таблото са направени чувствителни на допир и програмируеми, като водачът сам ще може да избира функциите за тях.

Изчистеното оформление е постигнато и чрез премахване на скоростния лост и замяната му с бутони PRND вдясно от бутона за старт/стоп на таблото. Това носи дивиденти по отношение на увеличаването на повърхността на подложката за безжично зареждане на смартфон.

 

 

Кросоувърът Peugeot 3008 2024 ще бъде и първият модел на марката на новата платформа STLA Medium. Наред с бензиновите и хибридните версии, електрическият Peugeot E-3008 ще се появи в гамата за първи път, като ще се предлага в три различни версии с предно задвижване и задвижване на четирите колела.

Peugeot показа i-Cockpit през 2010 г. с концепцията SR1, преди да го пусне в производство няколко години по-късно на 208 supermini. Сега френската марка разкрива еволюция на нетрадиционното оформление на таблото с Panoramic i-Cockpit.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #16
    3008 ( преди 1 година )
    Моторът Чистачките на старото ми peugeot 3008 са помощни от сегашните коли. Mazda изкараха хубава кола с мощен двигател XC60 3.3 D
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    До "Кой уред в днешно време се произвежда да искара повече от 4 години?"........ Пич, тва го слушам от поне 20 години. Нищо не съм изхвърлил, защото се е счупило. Нито кола, нито уред вкъщи. Сменям ги като ми писнат. А за красота и возия френските коли са доста напред. Дори за здравина не са зле. Не съм имал, но имам пряко наблюдение. Има модели, които са за предпочитане дори от прехвалените в България модели на много претенциозни марки.
  • #14
    Друг ( преди 1 година )
    Колкото и минуса да сложиш колата пак няма да стане по качественна. Кой уред в днешно време се произвежда да искара повече от 4 години? Никой, всичко е за пари.
  • #13
    До долния ( преди 1 година )
    В немски баклюк нилой нормален не се качва.Виж Американските коли са друго нещо
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Грозно и скъпо, кич за женки и слаби шофьори и дори самите франсета предпочитат немско щото те толкова пари му и искат.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Да си довърша коментара, всички и всякакви нови модели излизат с много големи дисплеи, явно това ще е модата.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    И тези почнаха, много ми прилича на интериора на новата пета серия (бмв).
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    На Пежо не им остана нищо дриго освен дизайн и интериор. Може да с страхотни, но както е казал 8, под капака е.. трагедия. А и какви пари им искат.. е срамота.
  • #8
    Екранчета, дисплейче ( преди 1 година )
    а под капака 1.2л с цели 120-130 умрели кончета или батерия тип ААА ...
  • #7
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    типично по френски...красиво, оригинално и далеч от всякаква функционалност и ергономия...
fallback
Последни