Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Volvo (2021)
Volvo тихо актуализира логото си през 2021 г. и отново избра минималистичния подход. Логото е по-плоско, по-изчистено и по-просто от сребристата емблема от средата на 2000-те. Компанията дори премахна правоъгълния корпус за надписа „Volvo”.
Volvo тихо актуализира логото си през 2021 г. и отново избра минималистичния подход. Логото е по-плоско, по-изчистено и по-просто от сребристата емблема от средата на 2000-те. Компанията дори премахна правоъгълния корпус за надписа „Volvo”.