Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen (2019)
Емблематичното кръгло лого на Volkswagen не се е променило много от средата на 40-те години на миналия век. Така че за редизайна през 2019 г. VW изчисти външния си вид, като за първи път в историята „W” не се свързва с нито един от външните ръбове.
Емблематичното кръгло лого на Volkswagen не се е променило много от средата на 40-те години на миналия век. Така че за редизайна през 2019 г. VW изчисти външния си вид, като за първи път в историята „W” не се свързва с нито един от външните ръбове.