IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте най-евтиния електрически кросоувър в света

Този симпатичен конкурент на Suzuki Jimny струва едва 20,600 лева

Китайската SAIC-GM-Wuling най-сетне обяви пазарния дебют на дългоочаквания си електрически кросоувър Yep. За приятна изненада на потенциалните купувачи, цените му се оказаха по-ниски от очакваното - вместо от около 100,000 юана, колкото бе обявено по-рано, Yep започва от едва 79,800 юана (около 20,600 български лева). Върховата версия струва 89,800 юана.
    
     
Wuling Baojun Yep
     
      
Повдигнатият електромобил е дълъг 3.38 метра, широк 1.69 метра и висок 1.72 метра, с междуосие 211 см. Това го прави с 32 см по-дълъг от Hongguang Mini EV, най-продавания модел на същия производител до момента. От гледна точка на дизайна, Yep изглежда като конкурент на Suzuki Jimny, но за разлика от него е само с електрическо задвижване. И без повишената проходимост на Jimny, разбира се.
   
    
Wuling Baojun Yep
   
      
Електромоторът с постоянен магнит има максимална мощност 50 киловата (67 конски сили), и максимален въртящ момент 140 Нм. Капацитетът на батерията е едва 28.1 киловатчаса, но заради относително ниското тегло това е достатъчно за 303 км пробег с едно зареждане, поне според китайския тестов цикъл CLTC. На бърза зарядна станция батерията може да се зареди от 30 до 80% за около 35 минути.

По-скъпата версия идва оборудвана с новия интелигентен асистент при шофиране Lingxi, съвместна разработка с производителя на дронове DJI. Системата може да засича и избягва препятствия, и да адаптира скоростта в завои. Колата е в състояние и да паркира напълно автоматично - успоредно и перпендикулярно.
   
   
Още снимки на Baojun Yep вижте в ГАЛЕРИЯТА:


  
    

 

 

0 от 500
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Симпатичен е. С тази батерия пробегът му сигурно няма да отговаря и на посочения, но това все пак си е основно градска кола.
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега ще дойдат онези шизота антиелектриците и ще кажат че 20 000 лв са много пари, но от друга страна ще кажат че това е изключително малък автомобил и те е на по-малко от g класа не се качват! Тоест за всеки един аргумент ще извадят един анти аргумент, като ако им зададеш три въпроса, отговорите им няма да имат никаква логическа връзка помежду си, все едно говориш с трима различни човека