fallback

Nissan създаде прозрачен двигател с мощност 400 конски сили

Вижте как работи моторът VR30DDTT, който се влага в Nissan Z и Infiniti Q50 (ВИДЕО)

Nissan много се гордее със своя битурбо 3.0-литров V6 мотор, който задвижва спортния Z. Силовият агрегат е с вътрешнозаводско обозначение VR30DDTT и вече има специална прозрачна версия, която компанията използва, за да покаже как работи двигателят.                     За да създадат този мотор, специалистите по прототипите на Nissan фрезоват части от VR30DDTT и ги заменят с прозрачна пластмаса. Екипът също хромира някои компоненти и боядиса други, за да изпъкнат повече. Видеото показва работата на горната част на двигателя. Можете да видите как се върти ангренажната верига и как разпределителният вал управлява клапаните. Буталата, биелите и коляновия вал са хромирани.

Infiniti Q50 е първият автомобил, който използва VR30DDTT, като този мотор е наличен още и в модела Q60. При Nissan Z той развива 400 к.с. при 6400 об/мин, като предава момента през шестстепенна механична трансмисия или деветстепенна автоматична скоростна кутия. Вижте как работи този агрегат.          Вижте как работи двигателят на Nissan Z (ВИДЕО):

      

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    японците отдавна са изчислили това което средностатистическият купувач на еv не може и да си представи.надеждата беше и все още е че това юруш на тълпата *** и политици ще доведе до така нужните капитали нужни за да се постигне пробив в технологиите за производство на батерии - всички това чакане докато една шепа де трудят у мъчат в/у проблемА
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Така е. Засега са достигнати само 10000 цикъла живот на батерията, зареждане с 250 kw, което позволява само 40 минути спиране за зареждане за изминаване на 1000 км, които се изминават за по-малко от девет часа с включено време за зареждане и намаления само с 20000 на цената на автомобилите за първите четири месеца тази година. Дето се казва не е много ама от сърце. Най-добрият електромобил на toyota изминава същото разстояние за 14,5 ч. с 20% повече енергия/пари. Е какво да е постигнала Тесла?
  • #2
    до#1 ( преди 1 година )
    То и там пика е достигнат от тесла.....няма изключително развитие при батериите-скъпи за производство с голямо тегло ;)
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Пари хвърлени на вятъра, вместо да занимават инженерите си с разработка на електрически двигатели и батерии. Само до преди четири години nissan беше най-продаваният електрически автомобил в света, а вече изпаднаха от топ 20. Не знам дали toyota ги подведе или японците са си такива.
fallback
Последни