fallback

Nissan създаде прозрачен двигател с мощност 400 конски сили

Вижте как работи моторът VR30DDTT, който се влага в Nissan Z и Infiniti Q50 (ВИДЕО)

Nissan много се гордее със своя битурбо 3.0-литров V6 мотор, който задвижва спортния Z. Силовият агрегат е с вътрешнозаводско обозначение VR30DDTT и вече има специална прозрачна версия, която компанията използва, за да покаже как работи двигателят.                     За да създадат този мотор, специалистите по прототипите на Nissan фрезоват части от VR30DDTT и ги заменят с прозрачна пластмаса. Екипът също хромира някои компоненти и боядиса други, за да изпъкнат повече. Видеото показва работата на горната част на двигателя. Можете да видите как се върти ангренажната верига и как разпределителният вал управлява клапаните. Буталата, биелите и коляновия вал са хромирани.

Infiniti Q50 е първият автомобил, който използва VR30DDTT, като този мотор е наличен още и в модела Q60. При Nissan Z той развива 400 к.с. при 6400 об/мин, като предава момента през шестстепенна механична трансмисия или деветстепенна автоматична скоростна кутия. Вижте как работи този агрегат.          Вижте как работи двигателят на Nissan Z (ВИДЕО):

      

fallback
  • #14
    До 8 ( преди 1 година )
    Има един който е минал 1,6 милиона километра с тесла модел s , чийто реален пробег е около 300 км с едно зареждане. Първата най-скапана батерия на тесла произведена от лаптопи изкара половин милион километра, преди да се наложи ремонт, дадоха му за няколко месеца оборот на батерия на която навъртя стотина хиляди километра, а след това с последната изкара почти милион, но не е сигурен дали са му върнали ремонтираната или нова. Колко цикъла са според тебе за милион километра?
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    "Оказа се, че новите батерии показват отлични резултати и след 15 000 цикъла. Освен това, ако тази батерия се разрежда с около 25-50% и след това отново се зарежда, то тя на практика не деградира.Тоест, ако подобен акумулаторен блок се постави в електромобил на Tesla с условен пробег 480 км и ако на ден този електрически автомобил изминава по 50-60 километра, колкото изминават 90% от американците, то тя няма да деградира." Това ти го оставих за десерт да питам какво подобрение очакваш повече ...
  • #12
    До 10 ( преди 1 година )
    Ще се заяждаме за запетайките ли? За тези 1490 ли се захвана, след като съм ти ги закръглил на 30 000, а реално са повече от 30 000 защото ако цитираш правилно цената от преди нова година е над 140 000, при положение че ти спореше че няма Тесла която да е поевтиняла с 20 000?
  • #11
    До 8 ( преди 1 година )
    Всъщност тази статия се отнася за батериите 4680 които вече втора година са в производство на тестовата линия, като срещат известни проблеми с масовото им производство в големи мащаби. Но все пак макар и малко, за да стигнат за всички произвеждани автомобили, тези батерии 4680 се използват за произвежданите в Тексас тесла модел У и са си по улицата. Тествани са именно батерии от производствената линия. Но има и по-добро което не цитирах. Тези цикли са за кофти начин на ползване.
  • #10
    До 7 ( преди 1 година )
    Ох мамин сладък, не бил уточнил модела .... Че баш ПлАйда дава за пример! Даже 6 цифри не можеш да запомниш, поне да цитираш правилно БАЗОВАТА цена 108 490!!! Цената му падна заради "висока" призводителност, заради "новата" батерия или щото по рождение е адски надценен и ги който си го купи ги скъса от критики за качеството! Айде ходи дай някой лев да си вземеш тесла под наем за 2 часа тогава ела коментирай!!!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    А иначе ето ти доказателството колко време трябва да спираш за зареждане, ако тръгнеш по маршрут 1 000 км. youtu.be/QpwSXMu1K2M Този същия има стотина видеа с различни автомобили, включително бензинови по абсолютно същия маршрут за да може да се сравняват ябълки с ябълки. Както виждаш 1000 километра се минават с 220kwh за 8 часа и 55 минути с 4 спирания за зареждане от 7 до 12 минути всяко за общо 40 минути. При 250 киловата се зареждат 1600 км за час. Е колко време да отнеме?
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    Знаеш ли колко много такива разработки има! Говори ми за истински коли в движение! 1500 цикъла!!!! Това е!!! И роудстъра им е най-бързата кола на планетата, дето лети има реактивни двигатели и прочие, ама всъщност хия я няма още! Айде да си говорим за реални неща!!!!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Да съм уточнил за кой модел на тесла говоря? В края на миналата година тесла Плайд струваше 140 000 долара а в момента струва 107 000. Поизлъгал съм "малко", ама какво да се прави не им следя толкова цените. Очевидно не били 20 000 а 30 000 намаление.
  • #6
    До 5 ( преди 1 година )
    "Учените разработващи нов акумулаторен блок за Tesla публикуваха резултатите от своите най-нови изследвания. Те са създали литиевойонна батерия, която издържа 15 000 цикъла на зареждане и разреждане, което е еквивалентно на 3,5 милиона километра пробег на електромобила. И още, нейният ресурс е достатъчен за около 40 години работа и тя може да издържи по-дълго от самия електрически автомобил. " Край на цитата. Все се надявам по някакъв начин да е стигнало и до ушите на Илон Мъск, как мислиш?
  • #5
    До 3 ( преди 1 година )
    10 000 цикъла разря/заряд на батерията?! Я бягай да го кажеш на Мъск, че и той не го знае това!!! С 20 000 паднали цените?! Къде бе??? Демек стартовия пакет на Модел 3 вече струва под 30 000 евра?!? Ба ах *** аа му!! Тва в Нарния ли бе!!! 1000км с едно зареждане от 40мин викаш?!Ти качвал ли се на Тесла да го постигнеш това?!? Щото аз ги карам от време на време,*** не се получава! *** в Нарния сигурно е друго!!Поздрави на и Бядо Коледа ако се видите!
fallback
Последни