IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда Tesla Cybertruck отвътре

Изтекли шпионски снимки най-после хвърлят светлина върху чакания от 4 години модел

Две шпионски снимки най-после хвърлят светлина как ще изглежда отвътре дългоочакваният пикап на Tesla - Cybertruck. Те са и поредното доказателство, че моделът, обявен от Илон Мъск още през 2019 година и донесъл на компанията 1.6 милиона поръчки (и 1.6 милиарда долара от авансовите плащания), най-после се доближава до серийното производство.
     
     
Tesla Cybertruck, интериор
   
      
Снимките са направени на скорошно събрание на акционерите на компанията в Тексас, и изтекоха в малко иронично озаглавения Форум на клуба на собствениците на Cybertruck.

Eдната снимка е от шофьорска гледна точка и показва няколко ключови детайла. Първо, воланът на Cubertruck е осмоъгълник - някъде по средата между обикновен волан и скандната "кобилица", използвана в новата Tesla Model S Plaid. Няма също лостче за мигача - вместо това той ще се включва със сензорен бутон.

Също като Model 3 и Model Y, Cybertruck няма традиционния приборен панел. Предното табло е максимално изчистено и изглежда малко скучно. Няма видими отвори на климатичната инсталация. Всички контролни уреди да събрани на централния тъчскрийн. Той е хоризонтален, също като в Model Y.
    
     
Tesla Cybertruck, интериор
    
        
Централната конзола има голямо пространство за чаши, смартфони и други вещи, което е покрито с плъзгащ се капак, имитиращ очевидно капака на товарното отделение на пикапа. Очевидно в Tesla са се отказали от идеята да пожертват конзолата за сметка на трета седалка отпред.

Въпреки изтеклите снимки, още няма яснота кога първите производствени бройки от фабриката в Тексас ще потеглят към клиентите.
  
     

 

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 18 ( преди 10 месеца )
    Защо винаги когато става въпрос за какъвто и да е автомобил, започвате да давате примери за които 99,5% от шофьорите дори не са чували, камо ли да попаднат в такава ситуация. Ти лично кога си карал джип в австралия или африка и има ли някакви дори теоретични шансове някога да караш, освен ако просто не идеш на ексглокзия да те повози някой? Смяташ ли че всички дизелови джипове са еднакви и могат да минат отвсякъде? Да не говорим че в случая въобще не става въпрос за джип, а за пикап?
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 17 ( преди 10 месеца )
    За електромоторите съм съгласен. Но все още никой не може да направи електрически джип който да става за нещо. Или ще тежи над 3 тона, или ще има смешен пробег или няма да може да гази във вода. Все нещо не е наред. Не могат да направя това от което имат нужда хората. Технологията не го позволява за разлика от дизела където възможностите са големи. В Австралия например стандартно джиповете са оборудвани със резервоари 110 или 145 литра. като има възможност да се монтират още 100 литра.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 15 ( преди 10 месеца )
    Очевидно не схвана сарказма! Основното и неоспоримо предимство на дизела е огромния му въртящ момент още от ниски обороти. Точно затова те бъзикам, защото няма по-добро 4х4 от четири електрически двигателя, всеки от които без скоростна кутия и бавни предавки, може да предаде на гумите по-голям въртящ момент, отколкото дизеловия двигател. Няма съединител, който да прегрееш. Не се налага да превключваш скорости по средата на баира, а на спускане те спират двигателите и зареждат батерията.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 14 ( преди 10 месеца )
    Може да се поинтересуваш какво карат хората в тежки условия. В Африка, в Австралия. Там където се правят дълги и тежки преходи в пустинни райони. Всичко живо кара дизел. Джипове, пикапи, камиони.....също виж и какви са машините на армиите по целия свят. Дизел навсякъде. Единствено в Русия ползват бензинови джипове в армията и то не за друго ами заради големите студове там които създават проблеми за дизела.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 10 месеца )
    Ако ще ходиш до мола или ще караш само по асфалта може и бензин и газ.....ако ще го ползваш по предназначение тогава ти трябва дизел. Няма как ти го обясня с едно изречение защо е така. Трябва да си купиш джип и да почнеш да караш офроуд/овърлендинг. Само тогава сам ще се убедиш в предимствата на дизела.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бензин в кръвта ( преди 10 месеца )
    И защо пък реши че един джип задължително трябва да е дизел? На газ излиза много по-евтино отколкото с дизела и тока.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 10 месеца )
    Ами много лесно е да пробваш. Опитай се на твоя автомобил точно когато въртиш кръгово и бутоните за усилване и намаляване на звука са някъде си, без да поглеждаш волана точно когато трябва да излизаш от кръстовището, да си намалиш звука. Но не да го увеличиш или намалиш, а точно да го намалиш. И това е с бутони които са тактилни и релефни. Сещаш ли се как ще уцелиш картинката върху гладка повърхност без да гледаш?
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 10 месеца )
    Браво пич. Няма да те разберат. Класиката си е класика. Какъв класически джип караш в момента?
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 10 месеца )
    Не, няма да свикна. А и сега не ги харесва тези големи дисплеи. На мен ми харесват само класическите автомобили. На таблото искам да има аналогови уреди, истински бутони и най важното ръчни скорости. Ако е джип задължително дизел.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 6 ( преди 10 месеца )
    И какво толкова има като е бутон удобен за палеца вместо лост? Със сигурност донякъде е неудобство но е кратковременно и не ми се струва трудно за свикване вместо с лост да даваш мигач с удобен бутон на волана