IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда Tesla Cybertruck отвътре

Изтекли шпионски снимки най-после хвърлят светлина върху чакания от 4 години модел

Две шпионски снимки най-после хвърлят светлина как ще изглежда отвътре дългоочакваният пикап на Tesla - Cybertruck. Те са и поредното доказателство, че моделът, обявен от Илон Мъск още през 2019 година и донесъл на компанията 1.6 милиона поръчки (и 1.6 милиарда долара от авансовите плащания), най-после се доближава до серийното производство.
     
     
Tesla Cybertruck, интериор
   
      
Снимките са направени на скорошно събрание на акционерите на компанията в Тексас, и изтекоха в малко иронично озаглавения Форум на клуба на собствениците на Cybertruck.

Eдната снимка е от шофьорска гледна точка и показва няколко ключови детайла. Първо, воланът на Cubertruck е осмоъгълник - някъде по средата между обикновен волан и скандната "кобилица", използвана в новата Tesla Model S Plaid. Няма също лостче за мигача - вместо това той ще се включва със сензорен бутон.

Също като Model 3 и Model Y, Cybertruck няма традиционния приборен панел. Предното табло е максимално изчистено и изглежда малко скучно. Няма видими отвори на климатичната инсталация. Всички контролни уреди да събрани на централния тъчскрийн. Той е хоризонтален, също като в Model Y.
    
     
Tesla Cybertruck, интериор
    
        
Централната конзола има голямо пространство за чаши, смартфони и други вещи, което е покрито с плъзгащ се капак, имитиращ очевидно капака на товарното отделение на пикапа. Очевидно в Tesla са се отказали от идеята да пожертват конзолата за сметка на трета седалка отпред.

Въпреки изтеклите снимки, още няма яснота кога първите производствени бройки от фабриката в Тексас ще потеглят към клиентите.
  
     

 

0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това за батерията 200 кВтч не е потвърдено, дори обратното. На Инвестър дей тази година показаха един слайд, на който беше написано, че средната батерия на пикапа ще бъде 100 кВтч. Оттук-нататък е моят анализ. За масовите модификации, които ще съставляват над 60% продажбите, ще вграждат 100 кВтч LFP. За по-скъпите (3 и 4 мотора), ще използват 150 кВтч от собствените си 4680. Първите продажби очаквам да започнат с 4680. Допускам до 5 г. да могат да вградят и 200 кВтч, но не сега.
  • #28
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Обещания 800 км пробег да не се окаже само 500 на практика?
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 25 ( преди 10 месеца )
    Когато си прав, няма какво да кажа въпреки че съм голям фен на Тесла. Съгласен съм с тебе. Наблегнали са на съдържанието за да е по-добро от останалите и да са лидери, но са много зле в опаковането на това съдържание. А много хора купуват автомобила заради опаковката, без да се интересуват от съдържанието.
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 24 ( преди 10 месеца )
    Казваш, че 800 км пробег за пикап не ти стигат и искаш още? Или мегаватовото зареждане, което зарежда по 3 000 км за час зареждане ти е малко? Кое точно да и се подобри повече една батерията, за да стане използваема за тебе?
  • #25
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Грозно отвън,грозно отвътре.
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    I'm-ДртiйУАЙТBo ( преди 10 месеца )
    И с хита на Бийтълс от 68-***... РЕВОЛЮШЪН - смело напред, нагоре и към прогресса... След като го лансират РЕАЛно в пр-во, то става съвсем ясно за всички нас, че тези водещи визионери от ТЕSSЛАта са БЕЗ con-curren-SiJA!!! Остава да барнат малко баттерито откъм издържливост и пробег и са с 1 крачка пред останалите съперници...
  • #23
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Нови технологии ( преди 10 месеца )
    Сигурно си пропуснал онази статия в която на тесла бяха махнати врати колани и какво ли още не, което би спряло всеки един съвременен автомобил, който спира при дефектиране на някой маловажен датчик. Тесла продължи да се движи. Усложняването с четири двигателя всъщност ти дава 4 пъти по-голяма надежност, а не ненадежност. Ако ти откаже въздушното окачване, просто няма да си вдигаш и сваляш колелата, все едно го няма. А точно алуминиевото шаси на Тесла, се счита за едно от най-големите предимства
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 20 ( преди 10 месеца )
    За машина която се предполага че трябва да работи безотказно в тежки условия колкото по малко високи технологии има толкова по добре. В гората или за товарен/работен автомобил не са ти нужни никакви електроники, въздушни окачвания или завиващи задни колела. Нужна ти е само яка стомана навсякъде! Окачването трябва да е максимално опростено и да има голям ход особено отзад. Всичко трябва така да е направено че да се чупи много трудно и ако ако случайно пък се счупи да се оправя много лесно.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Да не говорим че адаптивното окачване следи с камерата терена и регулира височината на всяка една гума поотделно, за да може всички да са стъпили с еднаква сила на земята, осигурявайки еднакво сцепление, като в същото време купето не се клати толкова и натоварването върху амортисьорите е минимално. Това че ще може да засрами доста офроудъри е само едното му лице. В същото време е по-бърз на ускорение до 100 км/ч от повечето произвеждане спортни автомобили и по икономичен от volkswagen polo.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 18 ( преди 10 месеца )
    Ако една най-обикновена тесла модел 3 само с два двигателя, може да изкачи 30% стръмен баир, на който левите гуми са на лед и буксуват, а само десните са стъпили на здраво, как мислиш че ще се справя пикап с четири отделни двигателя, въздушно окачване което може да го повдигне с 15 см, има задни завиващи колела, позволяващи както диагонално движение за излизане от коловози, така и въртене на място, защото левите гуми могат да се въртят назад а десните напред и да направи танково завъртане.