IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда Tesla Cybertruck отвътре

Изтекли шпионски снимки най-после хвърлят светлина върху чакания от 4 години модел

Две шпионски снимки най-после хвърлят светлина как ще изглежда отвътре дългоочакваният пикап на Tesla - Cybertruck. Те са и поредното доказателство, че моделът, обявен от Илон Мъск още през 2019 година и донесъл на компанията 1.6 милиона поръчки (и 1.6 милиарда долара от авансовите плащания), най-после се доближава до серийното производство.
     
     
Tesla Cybertruck, интериор
   
      
Снимките са направени на скорошно събрание на акционерите на компанията в Тексас, и изтекоха в малко иронично озаглавения Форум на клуба на собствениците на Cybertruck.

Eдната снимка е от шофьорска гледна точка и показва няколко ключови детайла. Първо, воланът на Cubertruck е осмоъгълник - някъде по средата между обикновен волан и скандната "кобилица", използвана в новата Tesla Model S Plaid. Няма също лостче за мигача - вместо това той ще се включва със сензорен бутон.

Също като Model 3 и Model Y, Cybertruck няма традиционния приборен панел. Предното табло е максимално изчистено и изглежда малко скучно. Няма видими отвори на климатичната инсталация. Всички контролни уреди да събрани на централния тъчскрийн. Той е хоризонтален, също като в Model Y.
    
     
Tesla Cybertruck, интериор
    
        
Централната конзола има голямо пространство за чаши, смартфони и други вещи, което е покрито с плъзгащ се капак, имитиращ очевидно капака на товарното отделение на пикапа. Очевидно в Tesla са се отказали от идеята да пожертват конзолата за сметка на трета седалка отпред.

Въпреки изтеклите снимки, още няма яснота кога първите производствени бройки от фабриката в Тексас ще потеглят към клиентите.
  
     

 

0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 37 ( преди 1 година )
    Ако формата, не чух никой нищо да каже за съдържанието? Дали ще върши работа на работягите, които купуват пикапи в щатите? Батерията може да осигури цял работен ден захранване за мощни машини на майсторите както електрически така и пневматични плюс 300-400 км пробег, за да не разнасят и да не им бръмчат по цял ден генератори за ток и компресори. Не се притесняват да не ги надерат някъде или да не ги ударят при товарене или разтоварване, поне един век няма да ръждяса и може да тегли всичко.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Стиви Уондър ( преди 1 година )
    Много е красива.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Голям смях! Не съм против електричките, ама тоя Мъск яко е зомбирал феновете!
  • #36
    6 rate up comment 2 rate down comment
    хахахааа ( преди 1 година )
    Още по-голяма тоалетна е отвътре.Тва нещо само болен мозък може да си го купи за тия пари.
  • #35
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо по дяволите самото кормило не е екран, това би било супер удобно за сибередеотите които ще чатят докато стриймват от тази тенекия?
  • #34
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    При положение че имаме Додж Рам за кякво ни е теслЪ
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 32 ( преди 1 година )
    И екстериора с приставка става по-добре можеш да провериш като пишеш "cybertruck tool rack"
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Шминтеритчо ( преди 1 година )
    Най-после да съм съгласен с тебе по някой въпрос. Даже си изневерих да принципите да не слагам минуси и плюсове и си сложих едно плюсче защото знам, че ги оценяваш. Трябва да си или сляп или да нямаш вкус, за да харесаш екстериора на пикапа. Интериора си има привърженици, но и на мен не ми допада. Обаче ми е любопитно ако оставим настрани опаковката, как ще коментираш съдържанието? Виждаш ли някакви недостатъци на 4 двигателя по един за всяко колело и зареждане на 640 км за по-малко от 15 минути
  • #31
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Отвътре е същото дърво дялано с Т'слата каквото е и отвън :D
  • #30
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбира се 200- киловатчаса бяха спекулации при представянето на пикапа спрямо предполагаемият разход на 100 км, за да бъдат изминати 800 км. Ако успеят да ги постигнат със 150 киловатчаса батерия, ще е още по-добре, защото това би означавало че ще е доста икономичен. Пък и да зареждаш 150 киловатчаса с един мегават, би означавало съвсем революционна технология батерии. 80 киловатчаса батерия на тесла модел 3 се зарежда с 250 kw. 160 би се зареждала с 500 kW. 1000 kw са двойно по-бързо.