IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford обяви, че започва да пести от части

Компанията намалява разходите и ще се опита да печели от дигитални услуги

Изпълнителният директор на Ford Джим Фарли призна, че компанията е в задънена улица с ниски маржове на печалба, слаб растеж и евтини акции. Затова е време е за промяна - Ford ще спре да се конкурира в най-пренаситените пазарни сегменти, и ще разчита на приходи от софтуер и цифрови услуги.
.

Ford


Новата стратегия предвижда компанията да намали разходите, за да увеличи печалбите. Всички заводи на Ford ще внедрят „лека дисциплинирана операционна система“. Например новото поколение на пикапа F-150 ще има с 2400 части по-малко от своя предшественик. Намаляването на частите ще доведе до намаляване на разходите, пише The Washington Post.

Втората посока е подобряване на качеството на автомобилите, което ще позволи да се харчат по-малко пари за гаранции и кампании за изтегляне. Списъкът с доставчици ще бъде ревизиран, за да включва само компании, доставящи висококачествени части.


Ford


Ford ще се съсредоточи върху софтуера и свързаните услуги, както и върху емблематични превозни средства като пикапи, големи SUV, товарни превозни средства и усъвършенствани електромобили от второ поколение. Всичко това накуп ще позволи на автомобилния производител да продаде 5,6 млн превозни средства през 2026 г. (срещу 4,2 млн през 2022 г.) и да достигне рентабилност от 10%.


0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Лоша работа, пестене от части и заплащане води до опасни автомобили които няма да си изкарат и гаранцията, но каквото и да правят китайците идват.
  • #1
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дали пък не тръгнаха всички по стъпките на Тесла? Дали не се усетиха, че колкото по-просто и с по-малко части е един автомобил, толкова по-ефективно е неговото производство и е толкова по-надежден. Особено ако има 2400 части по-малко за чупене. Не случайно когато инженерите на toyota разглобили Тесла модел У, нарекоха това произведение на изкуството заради простота по която е направена и казаха че новата платформа на която щяха да разработват електромобилите си е морално остаряла.