IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо Honda не бърза с електромобилите?

Японците смятат, че до 2050 година plug-in хибрид е добър вариант

Японската компания Honda навлиза по-бавно в света на електрически автомобили в сравнение с други производители, а защо е така разяснява президентът на Honda Motor Europe - Кацухиса Окуда, пред Autocar.

 

Honda e Ny1

 

Единственият изцяло електрически автомобил на японците, предлаган в момента на европейските пазари и наскоро представен, е Honda e:Ny1. Така в сравнение с други конкуренти Honda е далеч от „битката за подиум“.

Според думите на Окуда обаче това явно е умишлено. Той защити темпото на Honda в Европа като каза, че „развитието на електромобилите им е точно същото, като развитието на инфраструктурата по отношение на наличността за обществено зареждане“.

 

Honda e Ny1-3

 

„В крайна сметка вярваме, че през 2040 г. или 2050 г. инфраструктурата ще бъде добре развита и тогава многобройните ни клиенти ще могат да се насладят на електромобили – заявява Кацухиса Окуда. – До тогава нашият plug-in хибрид е добър вариант за пътуване до работното място и за по-дълги пътувания през уикенда. Много е реалистичен и практичен.“

Говорейки за plug-in хибриди, Honda представи CR-V PHEV в Европа този месец заедно със ZR-V. Окуда обаче отказа да потвърди дали друг PHEV е на път. Наскоро разкритата Honda e:Ny1 е подобна на европейските спецификации на HR-V, въпреки че използва шаси, специално проектирано за електромобили. Изходната мощност е 201 к.с., черпейки енергия от литиево-йонна батерия, която осигурява максимален пробег от 412 км (по цикъла WLTP).

 

 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Класика ( преди 10 месеца )
    Трябва да идва Тръмп и да се започне разследване срещу спекулантите лансиращи най опасния климатичен убиец и убиец на хората създаващ смъртни алергии и задух,а именно ел колите!!!!? Г-7 да бъде разследван за ковид и за войната в момента,да се разобличат агентите на алкай -да и персите спонсорирани от Сорос създаващи антихристиянство с ***- идеологията, Тръмп да спре парите на зелената секта и СЗО които престъпника Байдън изпуска неконтролируемо с цел!, и всички при бай Ставри!
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Всъщност, Хонда е е единственият им електромобил. Другите два - разработеният на базата на GM и този от горната статия - не са в продажба, дори не са стигнали до жърналистите. А Хонда е дори не се предлага в САЩ и Китай, а в Европа и Япония се продава в единични бройки. Спокойно можем да кажем, че Хонда няма електромобили в момента.
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Късоглед не ами направо сляп е този. Първо след като няма много добре изградена зарядна инфраструктура, защо въобще си правите труда да произвеждате електромобил със 100 км пробег, след като е абсолютно безполезен? Направете електромобил с 500 км пробег за да компенсирате липсата, на зарядни станции, както правят всички които продават по много електромобили? А след като няма зарядно станции, да се бяхте хванали да изградите като Тесла и да печелите повече от това, отколкото от електромобилите!
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Антони, а "Honda e", не е ли изцяло електрически? Не се ли предлага в Европа? Защо пишеш глупости?
  • #7
    9 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Японците смятат, че до 2050 година plug-in хибрид е добър вариант" - А клиентите смятат, че всяка друга марка е по-добър вариант, още сега.
  • #6
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Пътници ( преди 10 месеца )
    До 5г Хонда ще е фалирала и ще бъде присвоена от някоя китайска компания, Я Гиили, я BYD.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Късоглед човек ( преди 10 месеца )
    развитието на електромобилите им е точно същото, като развитието на инфраструктурата по отношение на наличността за обществено зареждане. Този очевидно не е слушал за баснята за кокошката и яйцето. Няма как да чакаш първо да стане едното за да се случи другото, защото едното се случва заради другото. Първите собственици са тези които ВЕЧЕ си имат гаражи и в 90% от случаите ще зареждат в тях и само за 10% ще им трябват обществени зарядни. Това са достатъчно клиенти за електромобили ВЕЧЕ.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 10 месеца )
    Човекът не е реалист. Той не гледа настоящето и бъдещите тенденции. Той е консервативен човек и гледа единствено и само миналото. Бъдещето не го интересува защото бонусите му зависят от настоящето и утре може и да го няма. Ако инвестира едни милиарди за електромобили, ще вкара honda в разходи и няма да има нито печалба нито бонуси, а ако този ход излезе успешен, неговото управление ще бъде отбелязано със загуби, а лаврите за успехите, както и бонусите ще ги вземат неговите наследници на поста.
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Човекът е реалист, а не фантазьор :)
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Защото нямат сключени дългосрочни договори с поддоставчици в областта кзанао друго ядче тия са пътници.