IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 емблематични коли, които навършват 30 години през 2023

От Fiat Punto до Renault Twingo – нека отдадем почит на някои икони от 90-те

Времето минава бързо дори когато става дума за автомобили. Много хор са израснали, виждайки тези модели на пътя или дори карайки ги, може би като първата кола в живота им. Някои от най-емблематичните автомобили в история навършват 30 години през 2023 и заслужава да бъдат отбелязвани.

Факт е, че пълният списък би бил наистина безкраен, но изданието Motor1 събра най-популярните модели от 1993 г., за да направи една носталгична препратка към миналото. Колите са подредени по азбучен ред.

10 емблематични коли, които навършват 30 години през 2023 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    306 се предлага и с 4 врати. *** ние пешката си го знаем колко може
  • #14
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Celica ( преди 1 година )
    Емблематично е само Porsche-то.Другото е масовка, пълнеж за моргите.
  • #13
    1 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Опасни бракми, в 90% от случаите карани от доста възрастни неадекватни шофьори опасни не само за себе си.
  • #12
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много добър подбор. Единствено Делта 2 и Голф 3 за мен са разочарование на фона на предшествениците им. За Туингото е пропуснато да се спомене, че всъщност дизайнът му е основната причина за успеха. Джуджало пък идва в България и то в Русе през 1996 година. В изложбената зала беше вкарано едно Пунто. Присъства на дипломирането на първия випуск Промишлен дизайн от Русенски университет.
  • #11
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Охотник ( преди 1 година )
    Изключвам Porsche от класацията, по ясни причини. Това е топ 9, на най-големите отпадъци на 90-те. Уж опростени, но с безброй дефекти и слаба надеждност. През 90-те японските автомобило производители, вече бяха превзели световните пазари. И да автомобилите бяха с много екстри и електроника. И то в стандартното оборудване, а за Соцваген с Ел. стъкла и огледа се заплащаше и то много. А климатикът и ел. седалки беше мит. И тогава карахме *** на Европа, щото бай *** сака йофтинко да е.
  • #10
    21 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Точно комфорта при 90-рските автомобили е много по-висок! Окачванията на масовите модели са значително по-меки и дългоходови. След 2000те започна модата на спортното окачване и големите джанти, защото журналисти като Кларксън наложиха тая мода.
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Класика ( преди 1 година )
    Е....,вижте последните истински коли и последното Порше!.... Одтам насетне се започва някакъв скрап натъпкан с никому ненужна електроника или капсули с чипове и жици за следене и манипулиране на получателите! И одтам насетне вместо Поршета се произвеждат на външен вид някакви Хюндайци!!!!???? Какво като са мощни и модерни като външния вид е срамен и Хюндайстичен!?...за какво ти е супер спортна кола която има емблемата на Порше ,a прилича на Хюндай!!!???? Но стадото само си е виновно че купува
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Do 3 ( преди 1 година )
    Имах предвид по красота.
  • #7
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6: Не са опасни автомобилите (при редовно и правилно поддържане), опасни са някои хора, които всъщност няма значение какво карат...
  • #6
    14 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И какво е това контролирано качество?! Немците го въвели, хахахаха! Всеки нов автомобил без проблем изкарва по 300-350 хиляди километра, те по толкова и повече идват нов внос в България! Всеки нов автомобил е по-комфортен, удобен, сигурен и най-вече безопасен от изброените автомобили в статията! Всяко нещо с времето си, тези автомобили са морално остарели и в голяма степен опасни! Сигурността и комфорта преди всичко, една кола се кара десетина години максимум и след това нова!