IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилър на Toyota иска 152 000 долара за GR Corolla Morizo Edition!

Това е три повече от цената на хот-хеча, препоръчана от японския производител

Toyota GR Corolla Morizo Edition е специална версия на японския хот-хеч, предназначена за каране на писта. Автомобилът излиза в ограничен тираж, което кара някои дилъри да се опитат да измъкнат колкото се може повече пари от клиентите си.


Toyota


Представител на японската марка от Мериленд (САЩ) продава своето Morizo Edition за 152 000 долара, което е три пъти повече от препоръчителната цена, обявена от Toyota (51 884 долара). Пред изданието Carscoops дилърът потвърди тази сума, като от думите му става ясно, че колата все още не е пристигнала при него.

Какво ще получи клиентът за 152 000 долара? Версията Morizo е по-лека с 45 кг от стандартната Toyota GR Corolla, като това се дължи на липсата на задните седалки и на по-малкото високоговорители на аудио-системата (само 2). Разлика под капака няма – там е разположен 2,0-литров турбомотор, който развива 300 к.с., но при Morizo въртящият му момент е по-висок – 400 Нм (370 Нм в стандартния вариант).

Високата цена на хот-хеча се дължи на факта, че той излиза в малък тираж. През 2023 г. ще бъдат произведени само 200 бройки. По-интересно в случая обаче е, че от Toyota засега не реагират на подобни действия на своите дилърите. По-рано марки като Chevrolet и Ford публично се обявиха срещу подобна практика, но японците все още не са взели отношение.


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 11 месеца )
    Хахаха Тесла сваля цените, Тойота ги вдига. А сега де! Гръм от ясно небе! От какво се определят цените!? От баланса търсене - предлагане. Повишено търсене - вдигаш. Занижено търсене - сваляш щото трябва да разтикаш нежеланата си стока. Пазара е безмилостно мерило. Когато пазарът говори, коментарите са безмислени та направо смешни.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 11 месеца )
    Я кажи за какво му е на някой притежател на GT3 RS и рам 1500 да минава на Тесла. Възможно ли е това според тебе и каква би била логиката?
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 11 месеца )
    Ами логиката, е че тесла продава хиляди пъти повече бройки. Не хиляди бройки повече а хиляди ПЪТИ повече бройки както от ferrari така и от toyota gr Corolla. Очевидно е че предпочитат много коне за малко пари, отколкото много коне за много пари или пък малко поне за същите пари. Но така и не разбра смисъла на въпроса. А той беше защо ако хората не се интересуват от коне, са готови да платят двойно по-висока цена отколкото струва обикновена corolla? Нали все това ви е мантрата?
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    По същата логика що ли хората си купуват Ферарита и Ламбота, а не Тесли? Ама що така бе? Кажи си логиката за това! То да не мислиш, че всичко в една кола са коне и един таблет на таблото. Има и други неща, които хората, които са далеч от автомобилите не могат да разберат. Това са безчувствените метросексуални индивиди за които една кола е само превозно средство и конете и секундите са най-важното. Това поколението Z няма как да го разберете. Вие даже не искате собствена кола, а споделена. УжасТ!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ще си купя 911 с тези пари вместо тая малолитражна без седалки и говорители...
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Ако си тръгнал с 50 000 долара да си купуваш бърз автомобил за ежедневно каране, съм сигурен че ще кажеш че ще избереш toyota, въпреки че ако наистина си тръгнал ще избереш теслата, както биха направили над 80% от хората. Ако имаше търсене нямаше да пуснат само 200 броя.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Е именно де! Това е най-мощният модел и затова струва толкова. Само че най- базовия модел на Тесла е точно толкова мощен, но струва 10 000 долара по-малко. С най-близка цена от 53 000 долара е версията с 450 коня. Тоест много по-мощен какъвто въобще няма в гамата за да сравняваме ябълки с ябълки. Освен по мощност ако тръгнем да слагаме и екстрите които има всяка една базова тесла, цената на този модел на toyota може да удари и базовата цена на тесла модел s. Тесла просто няма бавни автомобили!
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до #1 ( преди 11 месеца )
    Ти си много на обратното на нормален, за да пишеш подобни глупости! Това масов модел ли е според теб? Те и за Ферарита искат милиони и по твоята изчанчена логика колите с ДВГ са мнооого по-скъпи. Така ли? Хайде да сравним един масов модел, като Тойота Корола с Модел 3 и да видим кое е евтиното и кое е скъпото.
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    А точно преди час двама обясняваха един след друг, че електромобилите били скъпи!