IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.


Tesla


Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.


0 от 500
  • #83
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 82 ( преди 1 година )
    Ти четеш ли въобще? Тези киловати са заредени на реални станции на абсолютно реален маршрут с напълно реален тесла модел 3, като през цялото време е предаване на живо и който е искал може да следи всичко през 100% от времето. Бьорн има над 100 такива теста с най-различни автомобили включително автомобили с ДВГ по абсолютно същия маршрут за изминаване на 1000 км. Ако турбо се пусне по същия маршрут, или ще вдигне разхода с 50% или ще стигне 4 часа по-късно.
  • #82
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до#76 ( преди 1 година )
    Средната консумация е 24,9 kWh, а не както лъжат от Тесла. Това е при нормално каране, а при спортно каране е 35,6 kWh. Така, че сметките ти са малко по-различни от това, което пишеш. Другото е колко хора имат къщи или електрифицирани гаражи в които да зареждат на тази ниска тарифа за домакинства? А колко време ще ти трябва да я зареждаш от контакта. Ще ти трябва трифазен ток, който е по съвсем друга тарифа.
  • #81
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Виждаш ли че пак изпадаш в когнитивен дисонанс и в две поредни мнения твърдиш две противоположни неща и смяташ че и двете са верни? А дали все още се чудя защо като ти кажа нещо дори да става въпрос за цифри и факти и не можеш да ме разбереш, камо ли да ти говоря за някаква теория за бъдещето? За тебе 99 лв на скъпи бързи зарядни станции са много повече и много по-скъпо отколкото 110 лв на евтин дизел и твърдиш че сметката не излиза на бързите станции.
  • #80
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    До 76.Да ти сметна за дизел,тесльо.1000 км при днешните цени ми излиза 110 лева, зареждане за 2-3 минути без досадното търсене и висене по зарядни станции.
  • #79
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    като нямаш пари за да излезеш на среща с момиче си поръчай масаж определено ще ти излезе по изгодно същото е и с автомобилите ако нямаш 5 к. на година за каско винетки гражданска технически и всички годишни профилактики и смяна на гуми за такива персони има метро и в навалицата може да се натискаш безплатно
  • #78
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    До 65.Тесльо,не се измъквам.500 км с едно зареждане може и да са достатъчно за някои,за друг не.Ще повтаря пак, електромобила има предимство пред дизела (при изравнена цена)само при евтино зареждане в гаража.За да се достигне 500 км с едно зареждане,трябва поне 120 квтч батерия,но тогава цената ще хвръкне над 100 х.лева теглото на баничарката над 2 тона.
  • #77
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 74 и 75 ( преди 1 година )
    Когато ми кажеш цената за киловатчас от домашната си сметка и цената за киловатчас на зарядните на тесла ще видиш колко нагло са те излъгали в статията. Държа ти да кажеш цифрите и да кажеш колко е достоверна статията и колко е актуална информацията в нея спрямо наши дни? Чакам конкретни две числа
  • #76
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 123 ( преди 1 година )
    Докато чакам цените от германия ще ти сметна за онези 1000 км на тесла модел 3 по български цени. Първите 400 км са 74,4 киловатчаса по 14 стотинки нощна ще струват 11 лв следващите 600 км с един 111,6 киловатчаса по 79 стотинки 88 лв. Общо 99 лв за 1000 км.
  • #75
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до: #71 ( преди 1 година )
    Ако статия от 07.03.2023 за теб е стара, какво ли означава нова? Много ми е интересно да разбера, какво е нова. Моля отговори да знаем. Може би трябва да е излязла същия ден и час. Пак повтарям, защото вероятно с празното пространство между ушите си много зле СТАТИЯТА Е ПУБЛИКУВАНА 07.03.2023, а не 2017 г. както ти твърдиш.
  • #74
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако статия от 07.03.2023 за теб е стара, какво ли означава нова? Много ми е интересно да разбера, какво е нова. Моля отговори да знаем. Може би трябва да е излязла същия ден и час. Пак повтарям, защото вероятно с празното пространство между ушите си много зле СТАТИЯТА Е ПУБЛИКУВАНА 07.03.2023, а не 2017 г. както ти твърдиш.