Имунизиран ли е луксозният сегмент за икономически сътресения? Докъде ще стигне поскъпването на автомобилите? Каква е ролята на България в плановете на Mercedes-Benz? Зададохме тези въпроси на Матиас Люрс, шефа по продажбите в регион Overseas на германския гигант. Господин Люрс бе в София за откриването на новия търговски център на "Силвър Стар", и даде специално интервю за "КОЛЕЛА" и Automedia.bg.
7 въпроса към Матиас Люрс от Mercedes (ГАЛЕРИЯ):
От десетина години насам луксозният сегмент изглежда имунизиран към всякакви икономически сътресения. Но сега епохата на евтините пари приключи. Кои възможни сценарии ви притесняват най-много?
- Луксозният сегмент винаги е бил по-устойчив на кризи. Виждаме го и в този момент. И затова сме спокойни, че с нашата стратегия, която предвижда да се изкачваме още по-нагоре в луксозния сегмент, ще сме още по-защитени от икономически спадове. Не изцяло, но в голяма степен.
От друга страна, сега е в ход преходът към електрическо задвижване навсякъде по света. Ние в Mercedes решихме да променим стратегията си от "първо електричество" към "само електричество" там, където пазарните условия позволяват. Тук също виждаме голям потенциал за развитие.
- Луксозният сегмент винаги е бил по-устойчив на кризи. Виждаме го и в този момент. И затова сме спокойни, че с нашата стратегия, която предвижда да се изкачваме още по-нагоре в луксозния сегмент, ще сме още по-защитени от икономически спадове. Не изцяло, но в голяма степен.
От друга страна, сега е в ход преходът към електрическо задвижване навсякъде по света. Ние в Mercedes решихме да променим стратегията си от "първо електричество" към "само електричество" там, където пазарните условия позволяват. Тук също виждаме голям потенциал за развитие.
Видео от разговора с Люрс можете да видите тук: