IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто я първата снимка на Fiat 600, наследника на 500X

Кросоувърът ще споделя повечето компоненти с Jeep Avenger и също ще получи бензинова версия

Първа снимка на новия Fiat 600, който ще наследи модела 500X, се появи на уебсайта Ansa.it. Компактният кросоувър на италианския производител беше забелязан по време на тестове в Германия, като не покрит с никакъв камуфлаж. А това означава, че премиерата на модела ще се състои в близките месеци.


Fiat 600


Отстрани на прототипа има надпис „More Amore“, което предполага, че автомобилът е бил използван за участие във фотосесия или реклама. В останалата си част боядисаната в оранжево кола е лесно разпознаваема и изглежда запазва пропорциите на настоящия 500X.

Предният капак изглежда малко по-опростен, докато кабината е по-голяма, като има частично квадратни прозорци, напомнящи за Jeep Avenger. Именно с този модел бъдещият Fiat 600 ще споделя платформата CMP, като ще се произвежда в същия завод – в Тихи (Полша).

Задната част се отличава с черния спойлер, интегриран в покрива, и с правоъгълните светлини, много подобни на настоящия модел. Засега няма яснота около интериора, но се очаква кросоувърът да получи същата информационно-развлекателна система като на Avenger.

От Fiat не разкриват подробности за двигателите, но връзката с Avenger и с неговия „първи братовчед“ от Alfa Romeo, който ще се появи догодина, предполага разположен отпред електромотор с мощност 156 к.с. и пробег от 400 км.

Освен това, подобно на Jeep Avenger, бъдещият 600 ще получи 1,2-литров, бензинов турбомотор с 3 цилиндъра, развиващ 101 к.с. Тази версия на Avenger се предлага само на три пазара в Европа – Италия, Испания и Полша, като ще е интересно да се разбере как Fiat ще процедира със своя вариант с ДВГ.


0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    смешничко ( преди 11 месеца )
    1,2-литров, бензинов турбомотор с 3 цилиндъра - 3 цилиндъра за да може работата да бъде неравноделна , малък обем за да може агрегата да има по-къс живот и турбина за да съкрати максимално много времето, в което моторчето ще се мъчи - и после в кофата. Фиат.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Супер яката колица но много умрел мотор бе батко.