fallback

Skoda отговори на Tesla и свали цената на Enyaq

Версията 50 на електрическия крос вече струва само 40 000 евро

Спадът в цената на електрическите автомобили в Европа предизвика реакция от чешкия производител Skoda, който намали продажната стойност на своя електрически кросоувър Enyaq. Този модел не е никак евтин, като стандартният вариант доближава 50 000 евра. Сега обаче Skoda предлага версията Enyaq 50 само за 40 000 евро.

Тази модификация се задвижва от един електрически мотор с мощност 148 к.с., монтиран на задната ос. Капацитетът на батерията е само 55 кВт/ч, което осигурява пробег до 340 км в съответствие с цикъла WLTP, но на практика тази цифра ще бъде по-ниска.

Версията Enyaq 50 е предназначена основно за градско шофиране, а не за дълги пътувания. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за цели 11,4 секунди. В същото време топ-модификацията електрически кросоувър на чехите - Enyaq vRS, разполага с 300 к.с. и може да ускори до 100 км/ч от място за 6,5 секунди.

Въпреки ограничената наличност на версията Enyaq 50 (тя ще излезе в ограничен тираж), отговорът на Skoda на намалението на цените на Tesla показва силна конкуренция между производителите на електрически превозни средства. Явно е, че търсенето на коли, задвижвани само на ток, продължава да расте, което ще доведе не само до излизането на по-ефикасни, но и на по-достъпни електромобили.

fallback
  • #32
    26 до 29 ( преди 1 година )
    Сега и тебе 28 ще те обвини ще правиш реклама на една определена марка, сякаш казването на истината е реклама. Но не се усещат че преиначаването на истината прави тях смешни. Аз полза от реклама на тесла нямам. Тесла също няма полза, защото надали някой ще си купи Тесла, защото е прочел коментар тук.
  • #31
    Gefo ( преди 1 година )
    Чакайте китайските марки. Тия коптори по 100к лв да си ги карат.
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    много зле откъм параметри дори за "намалената" си цена.
  • #29
    Бип ( преди 1 година )
    Тесла не ги харесвам по най-различни причини, основно заради качеството на изработка и това как изглежда интетиора на колите им, но ако трябва да избирам между тази Шкода и Модел 3/Y, то няма никакъв шанс да взема шкодата...
  • #28
    До 26 ( преди 1 година )
    Tesla 3 в Германия е 42 000 с приспаднат от производителя бонус 2 500 тоест реално е 44 500 ако се смята така както се смята цената на Шкодата и разбира се е по-нисък клас като вътрешни размери. RS модела специално е на цената на Тесла У Перформанс и там съм по-съгласен с теб макар да прекаляваш с хвалбите на Тесла което е дразнещо дори да си прав като го пишеш по такъв рекламен начин..
  • #27
    СмЕх ( преди 1 година )
    Търсенето расте, ама на науки, никой не ви ще електро таратайките
  • #26
    До 25 ( преди 1 година )
    Нищо не се разбрал! Не го дават с 10 000 по-евтино от тесла, а са намалили цената на шкодата с 10 000, защото предишната цена от 50 000 е абсурдна на фона на тесла модел 3 която се продава за 40 000 и Тесла модел У за под 45 000. А rs модела на skoda продължава да е по-скъп от базовите модели на тесла които са много по-мощни от него и имат много по-голям пробег с едно зареждане, а най-важното, на дълъг път зареждат и се придвижват много по-бързо. Получаваш универсален автомобил за парите си
  • #25
    VAYK ( преди 1 година )
    Голям отговор са направили от шкода:))) Дават ти кола с наполовина по слаб мотор от най евтиния модел Y, с 10К по евтино! Всички балъчета за шкода!
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Иначе пък базово е с 19 инча джанти :D
  • #23
    Хр. Христов ( преди 1 година )
    Общото между електричката и диарията е, че не знаеш докога ще издържиш! Никога електричка - тежка, скъпа, със смешен пробег....
fallback
Последни