fallback

Луксозните електрически SUV - от най-лошия до най-добрия

Няма да повярвате, но последното място в тази американска класация е за... Tesla

Доскоро луксозните електрически SUV се брояха на пръстите на едната ръка. Но в последните години електрическата революция набра скорост и сега предлагането в този сегмент е изобилно - всъщност толкова изобилно, че започва да обърква потенциалните купувачи. Тук своя оценка за качествата на тези автомобили дават експертите на Car&Driver, най-авторитетното издание за автомобили отвъд Океана. В класацията са само детайлно тествани от тях модели, подредени от най-посредствения към най-добрия.           Електрически SUV - от най-лошия до най-добрия (ГАЛЕРИЯ):

     

fallback
  • #25
    До 24 ( преди 1 година )
    Педеруге, спри да обиждаш хората и да се правиш на голям. Това не са единствените експерти в света, ето например ADAC дава оценка добър на Тесла Х още преди фейслифта като от 0.6 до 5.5 точки му дават обща оценка 4.1 и са оценили най-високо задвижване, комфорт и безопасност
  • #24
    Муахаха ( преди 1 година )
    До 23 - *** аз на нищо не се правя бе дечко! Те хората са ти го обяснили! Специалисти в тази област, класация направили, сравнили коли които са карали, пипнали. Не като тебе да гледат в Тик Ток! Няма нужда да си мериш мнението! И да,като давам пари за кола, ми е по важно точността на фугите и възможно най-малко пластмаса да има! А не дали ускорява до 100 за 3 или 4 секунди!Твоите нужди и тротинетка ги покрива, *** тръгнал Тесла да ми хвалиш!Айде легай, че утре требе домашни да пишеш за понеделник
  • #23
    До 21 ( преди 1 година )
    Да не би пластмасата и точността на фугите да са ти жизненоважни пък на тебе? Не става въпрос кой от какво има нужда защото нуждите ги покриват и много по-евтини коли от тези в класацията. Едни залагат на материали и сглобка а други на характеристики и вътрешно пространство не е нужно да се правиш на голямата работа заради това, че имаш друго мнение
  • #22
    До 18 ( преди 1 година )
    Октавията за да мине 1 200, че даже и 1 000км също трябва да кара с 90 км/ч а с тази скорост ще мине тези 1 000+ км километри за 12 часа непрекъснато каране което сигурно ти се струва много нормално
  • #21
    Муахаха ( преди 1 година )
    До 16 - и колко пъти в живота ти ти се е налагало да ускоряваш от 0 до 100 за под 3 секунди, бе "рецър" Айде някой ден ако имаш достатъчно акъл, като изкласиш 12 клас и извадиш толкова пари, че да имаш 100 000 излишни за кола, да дойдеш да пише пак колко е важно ускорението!Ще хвърля една шапка пари за кола и ще я мачкам на светофарите да се гоня с пубери! Айде пий млякото и лягай бе дечко!
  • #20
    до 15 ( преди 1 година )
    Видял си ти аутобан, колкото и електричка си видял!
  • #19
    Муахаха ( преди 1 година )
    Аз не обобщавам инакомислищетите!А тези дето не можете да мислите! Не може в единия случай да ми казваш, че 350км пробег ми стигат, в другия случай да ми казваш, че са малко, щото на тесла били с 50км повече!!! Ей това е шизофрения! Едно и също нещо да ти стига и да не стига едновременно!Като давам 100 000 няма да ми дреме за 50км в повече, а какво е цялото нещо като кола!Дизайн, качество на изработка, качество на материали и т.н.!И пак казвам, хората ти казват, че тесла ги няма, бе!
  • #18
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    Шкода октавия 2.0 тди, с един резервоар минава 1200 км и се зарежда за три минути, всички екстри, и можеш да идеш накрай света с нея.А тия с елбангиите като тръгнат на почивка, си планират почивката според зарядните станции, голям смях, като си дал една торба пари май ти се плаче.Ускорвали страшно, ама на утобана с 90 и се гушат зад някой камион, да има пази вятъра.Пълни нещастници.
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Не знам кой кара такива коли с 120 км/ч но е факт, че няма смисъл да се кара електромобил особено СУВ с много над 120 км/ч защото в крайна сметка с времето за зареждане няма да стигнеш много по-бързо даже може и по-бавно да е според случая. В 98% от света не е позволено да се кара с над 140 км/ч друг е въпроса къде колко се контролира
  • #16
    До 14 ( преди 1 година )
    Явно ти си шизофреник, обобщаваш всички инакомислещи по темата като Тесла зомбита и не правиш разлика между сравнение между ток и ток и между ток и ДВГ. Пробега и ускорението са важна част от електромобил още повече ако е скъп тогава е още по-тъпо такъв за 100 000 да има по-малки пробег, ускорение и багажник от други на половин цена
fallback
Последни