fallback

Луксозните електрически SUV - от най-лошия до най-добрия

Няма да повярвате, но последното място в тази американска класация е за... Tesla

Доскоро луксозните електрически SUV се брояха на пръстите на едната ръка. Но в последните години електрическата революция набра скорост и сега предлагането в този сегмент е изобилно - всъщност толкова изобилно, че започва да обърква потенциалните купувачи. Тук своя оценка за качествата на тези автомобили дават експертите на Car&Driver, най-авторитетното издание за автомобили отвъд Океана. В класацията са само детайлно тествани от тях модели, подредени от най-посредствения към най-добрия.           Електрически SUV - от най-лошия до най-добрия (ГАЛЕРИЯ):

     

fallback
  • #35
    До ха ха му ( преди 1 година )
    И пак гледаш но не виждаш като ти казвам че не пробегът с едно зареждане е важен, а времето за зареждане. Ти автомобил с 300 км пробег които се зареждат за пет минути ли би избрал или електромобил с 500 км пробег които се зареждат за 40 минути? Тесла се стреми към първото и точно затова са лидери, а не заради скъпите материали в интериора. А за да се постигне това, е нужно да направиш перфектния автомобил - комбинация от бързо зареждане, аеродинамика и ефективност, което куца на останалите
  • #34
    До ха ха му ( преди 1 година )
    "Ай да се разберем!Когато се сравнява тесла с ДВГ и се изтъква безпроблемния пробег и бързото зареждане на ДВГ,теслаозомбитата твърдите,че човек няма нъжда от повече от 250-300км пробег и не му е проблем да кисне 40-50мин." пак гледаш, но не виждаш. При сравнение на електромобилите също сравняваме бързината на зареждане при дълъг път. Тесла и mercedes минават 1 000 км за 9:05 часа, а toyota за 14:25 часа. Ти кой електромобил би си купил?
  • #33
    До Алекс ( преди 1 година )
    "Класацията е фалшива.TESLA е най-доброто." А защо смяташ, че едното изключва другото? Винаги съм твърдял че те са нито е качествен нито е луксозен автомобил, но въпреки това е един от най-добрите автомобили и единствения му кусур е цената. А както виждаш заедно с качеството, подобряват и цената. Лукса надали някога ще го подобрят защото за тесла никога не е било цел да бъдат луксозни. Те са си просто премиум - предлагат повече на по-висока цена, но това повече не е лукса като при другите.
  • #32
    До31 ( преди 1 година )
    Комплексираният грухчо, който кара в лява лента със 117 и за нищо на света не би направил път на някого, доста повече застрашава живота на другите
  • #31
    До 10 ( преди 1 година )
    Като се знае колко е максимално разрешената скорост по магистралите, си признаваш, че си от безотговорните безхаберници, които застрашават живота на другите.
  • #30
    До 29 ( преди 1 година )
    За model Y, не за model S. Все пак е класация за SUV. A Y e коренно различен от Х
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    Интересно, че същите дават 8.5 от 10 за Тесла S и само 6.5 от 10 за Х сякаш е коренно различен а не е
  • #28
    Алекс ( преди 1 година )
    Класацията е фалшива.TESLA е най-доброто.
  • #27
    до дизелджията ( преди 1 година )
    тая шкода минава точно 1022 км колкото и новият Електрически Рам.Дизела умре
  • #26
    До 24 ( преди 1 година )
    Същите ADAC са оценили iX с 4.4 точки като най-добрите страни са почти като на Тесла Х с разликата, че и вътрешно пространство влиза в тях предполагам без да се брои багажника който е значително по-малък от на Теслата освен това, че няма преден
fallback
Последни