IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Искате ново Ferrari? Ще трябва да изчакате до 2024 година

Търсенето на 296 GTB и Purosangue обещава нов рекорд по продажби на марката

Богатите купувачи на автомобили продължават да проявяват силен интерес към новите модели на Ferrari, като производителят на луксозни автомобили отчита силно търсене, което продължава и през следващата година.


Ferrari


По време на среща на акционерите президентът на Ferrari - Джон Елкан, отбеляза, че италианската марка е получила „рекорден брой поръчки за 2024 година“, като това се дължи най-вече на силното търсене на новите модели - 296 GTB и Purosangue, съобщава Reuters.

През миналата година италианският производител призна, че очаква повече поръчки за първия си SUV – Purosangue, отколкото може да изпълни. В компанията планират да произвеждат не повече от 3000 бройки от модела на година, което е 20% от общия брой от годишното производство.

Главният търговски и маркетингов директор на Ferrari - Енрико Галиера, посочва, че търсенето на Purosangue буквално е „избухнало“, когато автомобилният производител потвърди, че ще пусне версия на модела с атмосферен 6,5-литров V12.


Ferrari


По време на събитието на акционерите Елкан повтори плановете на Ferrari да пусне 15 нови модела между 2023 и 2026 г. Сред тях ще бъде първият изцяло електрически сериен автомобил, който ще излезе на пазара през 2025 г.

От компанията също така обявиха подкрепата си към предложението на ЕС да позволи производството на автомобили с ДВГ след 2035 година, стига те да се задвижват със синтетични горива (eFuels). Според главния изпълнителен директор на Ferrari - Бенедето Виня , „конвенционалните двигатели все още има какво да дадат благодарение на тяхната по-висока енергийна ефективност и синтетични горива, като Ferrari се ангажира да разработи решения, които ще допринесат значително за намаляване на емисиите на CO2.“

Въпреки тези изявления, плановете на Ferrari предвиждат постигане на въглеродна неутралност до 2030 г. Автомобилният производител направи значителни крачки към тази цел през 2022 г., включително изграждането на нов завод за горивни клетки и фотоволтаична система в Маранело, както и приемането на нови филтри в неговата леярна и възстановяването на топлинната дисперсия в процеса на тестване на двигателя. Ferrari съобщава, че тези инициативи са довели до намаление с приблизително 5% на потреблението на енергия на автомобил.


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нз защо но ( преди 11 месеца )
    отзад ми напомня на general motors
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    аз ще почакам повечко, че съм българаин на заплата и не крада
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ами ще почакам ама за паричките до 2224г ще могат ли да ме почакат щото нема.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до #2 ( преди 1 година )
    Колега, явно не си много наясно с някои нещо по отношение старите автомобили. Освен това май не четеш. Пишат за 3000 бр. на година, а не като цяло. Има огромна разлика нали. Казват и че ще увеличат производството. Така, че след 5-6 год. бройките може да надхвърлят 20 000. Една кола, за да стане наистина ценен екземпляр след години не трябва да бъде произвеждана в такива количества а максимум 2000 бр и пак не е сигурно дали ще бъде харесана от колекционерите.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ми че ти си казал същото бе щом няма да приемат поръчки означава че няма да правят повече от вече поръчаните бройки което съм казал и аз.А че една бройка я правят по една година означава единствено.че работят бавно което е и една от спецификите на марката.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тъкмо мислех да си взема 2 и глей ко става сега. Еми не ми се чака като за Лада по време на соца. Майтапя се. Ферари са страхотни автомобили. Едва ли имам момче, което да не си е мечтало някога да има кола от тази марка. Мечтите са безплатни и всеки може да си ги позволи, а истинско Ферари не всеки. Интересно ми е колко ли от тези коли ще се озоват у нас. Поне 1-2 ще са на родна територия.
  • #4
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Къде си я чел тази глупост която си издраскал! Казаха, че бройките които могат да произведат през следващите 3 години са вече поръчани и за сега спират да приемат поръчки .... Има доста разлика от това което си написал, нали?!?
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е нали тва пюросангйе го произведоха в малък тираж разпродадоха го и иазаха че няма да правят повече
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    3000 броя, колко да е масово? След 10г. колко ще са останали. А и ако си Ди Каприо?
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Заради инфлацията и огромното обезценяване на еврото, много милионери се чудят в каква луксозна стока да си вкарат парите. Фераритета са добра инвестиция по принцип, ако модела е с колекционерска стойност. Тези новите не съм много убеден дали някога ще станат колекционерски и дали ще им се качва цената с годините. Доста масови взеха да стават ми се струва, а това после се отразява на цената.