IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.


VW ID.7


ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.


VW ID.7


Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.


VW ID.7


15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.


VW ID.7


Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.


Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:


VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.


0 от 500
  • #67
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Аз си мислех, че колите имат седалки, а се оказва, че са имали столове...
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Фф ( преди 1 година )
    Не забравяйте, че Тесла С/3 е модел на 7 г.И не забравяйте , че модел 3 / У вече се правят от инженерите на Мерцедес в Берлин. Ъпдейта на двата модела няма да имат нищо общо ..... въпреки, че технически нямат конглокенция.В момента имат само 1 конк. BYD SEAL
  • #65
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фф ( преди 1 година )
    Няма въобще какво да коментирате модел С на Т, виждали сте я само отдалеч. По ефикасност и разход модел С е поне с 10 г пред конглокенцията. ...20 пред VW.Двигателите в Модел С с карбонова сърцевина - просто нямат аналог. Гледах предаване за тях по една немска ТВ - един инженер каза " нямам идея как ги произвеждат- невъзможно е"За цена над 66.000 Евро излиза срещу EQE - също зле технически, но с комфорт
  • #64
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Автора ( преди 1 година )
    Петърчо, знаеш ли разликата между седан и лифтбек?
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Стратегията им е да хванат корпоративните автопаркове. Затова е седан, толкова дълга и само със задно (поне засега). Самият факт, че в същия ден Тесла съобщи, че връща Модел 3 LR със задно специално за бизнес клиенти, говори много.
  • #62
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Слуховете за цената са 60 хил. евро базова цена, 75 хил. с всички екстри. Приказките за съперник на Модел 3 са силно преувеличени. Самите данни трябва да ви говорят същото: нямаше да я направят 5 м. дълга и с течнокристален покрив, ако търсеха ценовия сегмент на Модел 3.
  • #61
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 58 ( преди 1 година )
    И повече от 300 000 км би издържала особено с голямата батерия с 600 км среден пробег
  • #60
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Al ( преди 1 година )
    Лелее какви глупости.... И кой ще купи този електрокар?
  • #59
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Има тва, има онова, с има ли кой да плати за цена която дори я няма, защото ако. Покажат всичко написано се обезмисля
  • #58
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 59 ( преди 1 година )
    И какъв е проблемът на 600кг батерия, която след 15 години и 300 000км ще бъде рециклирана с ВЕИ и от нейните материали ще бъде произведена нова батерия? Другият вариант е да бъдат изгорени 30 000 литра гориво, които да отделят минимум 30 тона въглероден диоксид и няколко тона ФПЧ,NOx и въглероден окис.