IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.


VW ID.7


ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.


VW ID.7


Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.


VW ID.7


15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.


VW ID.7


Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.


Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:


VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.


0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Бързите ми но точни изчисления показват че с 91квтч батерия ще измине 414 км малко повече от Рено Ьои.Мдам наистина Немците са трагични
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Едното е пълноразмерен пикап другото е аеродинамичен лифтбек сравнението на разхода е тъпо в случая. 90квтч е голямата батерия на ИД7 чети статията а не 80. Щом РАМ казва 800 км пробег на тях ли да вярвам или на теб?
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Първия модел за под 100 000 евро който достига 700 км по WLTP
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Е как с 230квтч батерия прави 800км а това горе с 80квтч батерия 700.И как с разход от 22квтч на 100 км с 230квтч батерия ще прави 800км като прави 1050км освен това според Рам прави 805км
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Грозно отвън, още по-грозно отвътре и технически абсолютно безумно! 700 км ще ги мине след няколко часово зареждане! След 50% скоростта на заряд пада драстично, а след 80% започва безгранично чакане за последните 20% (важи за всички ел-талиги всъщност! пробега им е изцяло теоретичен)
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Според РАМ прави 800 км а другото е твоя измислица
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До класика ( преди 1 година )
    Обикновено подминавам бъртвежите ти, защото не ми се слиза на толкова ниско ниво на разговор, но винаги ми е било интересно какво общо имат електромобилите с озона. Другото ще го подмина отново с махане на ръка, прекръстване и чукане на дърво!
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Аз откога разправям че новият Рам е истината и прави над 1000км а не 800 а този фв е смешен че то Лусид има 110+ квтч батерия
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Май си прав, такова животно kW/h май няма. Само за kWh съм чувал. И още интересни неща:"Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт."
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Не съм съгласен и с двама ви. Пиковата стойност на зареждане е за кратък период от време при Тесла 3 и У например от 10 до 20% после започна да спада така, че е важно и за какъв период се достига максимума и колко бързо пада след това мощността на зареждане..