IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.


VW ID.7


ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.


VW ID.7


Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.


VW ID.7


15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.


VW ID.7


Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.


Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:


VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.


0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Едва ли Рам електрическия ще тежи повече от една Тесла Х или Тесла ес спокойно
  • #36
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 34-36 ( преди 1 година )
    Трудно е да се отговори на едноклетъчнУ като теб. Лъжеш като разпран и нямаш уважение нито на Тесла 3 нито на ИД7 разхода е средно 22 на 100 още по-малко официално
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Ти виждал ли си пикап на живо? Поне на картинка не си ли ги виждал? Не знам по коя математика сметна че размера на един пикап е същия като на тесла модел три или s или аеродинамиката му е същата, за да сложиш техния разход. А знаеш ли колко тежи един лек бензинов РАМ? Тежи повече от най-тежката тесла, а само 230 киловатчаса батерия тежи колкото тесла модел 3.
  • #34
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Казах тимима официално инфо в нета бил ли си що ли търси в гугъл
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 30 ( преди 1 година )
    Къде пише, че на Тесла 3 разхода е 22 на 100 също така освен ако не е магистрален или си измисляш?
  • #32
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 30 ( преди 1 година )
    Пълни простотии по твоите псевдоизчисления и 42 на 100 може да е и то е възможно да ако е на максимална скорост
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е грешно: "Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток." Поддържа такова зареждане при прав ток. Превели сте го грешно: Вярно е: DC е прав ток. AC e променлив ток.
  • #30
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 30 ( преди 1 година )
    Да но има официални за всички модели на Тесла.А Тесла са най ефективни в нобрият и то за Фау Ве вариант ще са близки до Тесла най вероятно са по слабоефективни следователно няма да прави 22квтч на 100 км а ми ще му трябват 32квтч за 100км а това знаеш ли какво значи че делиш на по голямо число сиреч намалява пробега бетер Зои-то ше стане срам Немски срам.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Няма официални данни в интернет за разхода на ИД7 недей лъжи, че ще вземе някого да ги повярва защото му се иска да е така..
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 1 година )
    "Не съм съгласен и с двама ви. Пиковата стойност на зареждане е за кратък период от време при Тесла 3 и У например от 10 до 20% после започна да спада" така е, но това се отнася за всички батерии, включително и тези на volkswagen. Но всичко са празни теории и ако говорим за реални данни volkswagen id 3 изминава 1 000 км за 10:20ч с включено време за зареждане, тесла модел 3 за 9:20ч, а модел s за 9:05ч. Бензинов автомобил за 8:35 всички по един и същ маршрут.