IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.


VW ID.7


ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.


VW ID.7


Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.


VW ID.7


15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.


VW ID.7


Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.


Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:


VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.


0 от 500
  • #57
    6 rate up comment 5 rate down comment
    bo ( преди 1 година )
    Каква ли цена ще изпраскат...100-на евра! Благодарим. Искаме си ДВГ версиите.
  • #56
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Яка кола... само че ще е скъпичка и все пак е електричка, т.е. не е удобна за всеки (хора без гаражи).
  • #55
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Надявам се правителствата да се осъзнаят и да забранят ел б0клу ците с 600 килограмови батерии.
  • #54
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До 51 ( преди 1 година )
    "После - *** що нападате тесла, като има нападане, трябва да има защита". Много поздрави на сестра ти от целия футболен отбор барабар с резервите. Много беше добра в леглото и всички да доволни и питат кога ще дойде пак?
  • #53
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До ха ха му ( преди 1 година )
    Ние говорим с цифри и факти. А ти?
  • #52
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дължина като на Тесла S само, че 10 см по-висок и 10 см по-тесен
  • #51
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    Много е яко как теслаците съскат като умираща усойница при всяко излизане на читав електромобил на друга марка!Хем си знаят, че теслите са прехвалени на Nта степен, хем си знаят, че никога няма да притежават тесла, хем умират да хулят другите! После - *** що нападате тесла, като има нападане, трябва да има защита - основното което ме дразни в тесла освен посредственото качество на изработка е болните им фенове!!! Болни до степен на зомбиране!А даже не са се докосвали до телса!
  • #50
    2 rate up comment 2 rate down comment
    хе хе хе ( преди 1 година )
    Що се разправяте като.модел 7 е по голям от модел 3 и не му е в класа а при конглокента модел 5 нещата са трагични
  • #49
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До онзи с рам. А колко е drag coefficient на RAM 1500? На тесла модел x е 0,24 model s plaid 0,208, а на този volkswagen 0,23, на mercedes eqs 0,20. Mercedes изминава 1 000 км с 220 киловатчаса, plaid 248 киловатчаса, които са измерени в реалността по реални едни и същи пътища с трафик, а не са смятани по някаква кой знае каква методика от производителите.Модел У 207 киловатчаса. Защо смяташ че един пикап дори може да се доближи до тези резултати. Чакам аеродинамичният коефициент на ram 15 ...
  • #48
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А до онзи с рам, ще кажеш ли колко са размерите на ram 1500 и тесла модел x за да ги сравним колко са еднакви? Колко е предполагаемото тегло на електрическия пикап, ако дори бензиновият тежи повече от тесла модел x. Хайде да си говорим с цифри и факти а не с празни приказки и кухи фрази, базирани на предположения. Колко е широк висок и дълъг ram 1500? Лесно ще намериш в нета? Мога да ти го кажа но ще изчакам да видя дали ще имаш смелостта да публикуваш размерите.