IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колите на 1 година, което губят най-много от цената си

Лидери по този показател са премиум-модели, като начело е електромобил

Експерти от американската организация с нестопанска цел iSeeCars анализираха пазара на употребявани автомобили за моделните години 2022 и 2023 г. и установиха, че средната цена на кола на една година струва с 8,1% по-малко от нова. Така загубата на купувача за 12 месеца е около 3700 долара.


Колите на 1 години, което губят най-много от цената си


Има, разбира се, модели, които са амортизират много по-бавно, като някои от тях дори поскъпват за една година, което означава, че тяхната покупка носи печалба на потребителите.

Лидер по този показател е Ford Maverick, чието търсене е огромно и цената му на пазара на употребявани коли е с 12,3% по-висока, отколкото като нов. Същото важи за хибридната Toyota Corolla (+7,9%), както и за Mercedes-Benz G-Class (4,6%).

В Топ 10 по този показател попадат още Toyota Sienna (+3,7%), Toyota RAV4 Prime (+3,5%), Toyota Corolla Cross (+2,9%), Toyota RAV4 Hybrid (+2,4%), Kia Carnaval (+2,2%), Ford Bronco (+1,7%) и хечбекът Hond Civic (+1,0).


Кои обаче са моделите, губещи най-много от цената си за 1 година – вижте в галерията:


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    C йласичката изглежда добе кат за бидняци Лат мени
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1 - Свали цените, да, но ако я имаш от година, няма да я продаваш веднага, нали?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "средната цена на кола на една година струва с 8,1% по-малко от нова." - А преди беше 30% ... Ило светът най-накрая почна да му увира главата илоннещонпо-лошо се случва.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Лошото е че автокъщите не са чували за такъв спад, като този описан в статията и коли на по една година ги гледам по-скъпи от чисто нови.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 1 година )
    Е що ти е да търсиш Тесла от Германия, Мачбокс си ги продават и в България по МОЛовете! Който модел ти кефне, в различни мащаби!На по-големите им се отварят вратите и капаците и салона имитира кожа.....абе турбо газария!Продължавай да мечтаеш!BTW живея в Германия,до търговец на Тесла,който отдава и Тесли под наем,та имам пряко наблюдение върху цените и колко време седи една кола!Доста си послъгал в това което си написал!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пълни глупости! ( преди 1 година )
    Последните 3 години има покачване цените на употребяваните автомобили!2020 купих демо кола за 35 000 евро, в момента цената и е 38 000 евро на 42 000км повече!Това не е само по обяви,ами и оценка от дилъра за обратно изкупуване при сделка за новия модел който ще получа след 2 месеца!Масово малко употребяваните коли в момента са по-скъпи от колкото като нови!А Тесла имат налини коли в Европа,САЩ и Китай!Трябва да си душевно болен да търсиш втора ръка,при тези лупинги в цените ор -20% които правят
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Продават се, и още как, дори има много обяви в мобиле де. Само че най-евтината е 30 хил. евро. Кой е луд да продава евтино нещо, което се търси?
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Фф ( преди 1 година )
    Това е в САЩ!ТЕСЛА на 1 г. в Германия под 10.000 км е само около 2.000 евро по-евтина.Продават си се....и то средно за около 1 -2 седмици.Гледах ги, чудех се преди за взема моя модел У LR ...... ама си изчакам 2 месеца тогава и това беше
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Ами всички горе избрани коли са пълен бок л ул. ***
  • #5
    5 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Щото никой не си продава Теслата, разбирачите... затва