IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 автомобила със скоростни кутии, които трябва да се загреят дори в топло време

Пропускът на тази процедура от страна на шофьора често води до сериозни проблеми

Опитните шофьори знаят, че двигателят трябва да се загрее преди пътуване. Същото трябва да се направи и със скоростната кутия. При някои модели тази операция е жизненоважна дори през лятото, така че трансмисията да може да служи вярно в продължение на много години.

Нека припомним накратко, че както автоматът, така и CVT-кутия не могат да се загреят, докато автомобилът е неподвижен. Това се прави в движение, при ниска скорост. Достатъчно е да карате около 5-10 минути, след което маслото ще се разпредели равномерно в цялата система. То ще достигне нормални температури и след това ще може ефективно да изпълнява функциите си. И ако шофьорът пренебрегне тази процедура, дори в топлото време се стига до повишено износване на части.

5 модела със скоростни кутии, които трябва да се загреят (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Карай ( преди 5 месеца )
    Четене на технически НЕПРЕВЕДЕНИ книжки на автомобил....... и съответните готини ВЪПРОСИ на КАРУЦА ИЛИ ФАЙТОН КАКВИ СКОРОСТИ И ПАРАШУТНИ СПИРАЧКИ.....
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yesand ( преди 5 месеца )
    Та, на среден клас малолитражки тези неща ми се струват най-добре балансирани за автомобили около милениума, и в следващите поколения при по тежките автомобили нещата са съсвем различни и стари срещу нови са с привкус на времената на инжинери, производства и дизайни, марки и т. н.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хитпоинт ( преди 5 месеца )
    Металът не е стомана и джелезо а алумин и карбон без въглеродни *** и или дуралумин? не е *** и никой незнае че е по натоварена с теглото и на двигателя и че баланса е в трите компонента, двигател, трансмисия, шаси и/или рама, купе,...... е готино е и да си с удовлетворяваща спирачна система....
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Същия ( преди 5 месеца )
    Не сте карали с общо мазане, двигатели и скорости с едно масло и двигатели и скорости с различни масла.... За скорости масла ги казват тънки( смях) не съм ги чел и с питане и търсене ще се запознаете и обогатите с познание и ще сте по запознати с технически изисквания, ако има и кой да пише и припомня, смях и недомислици....
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Карай ( преди 5 месеца )
    Това е за 6 плюс, хи хи, верни глупости за неспазващите смени на масла и влизане в наука за работа на масла с различни специфики, за Бг 10w40 може и 5 /30 а има и кой да спори.... е който иска, намерете си статий за масла и се информирайте чрез и спорове, за незапознати и пешеходци е друг смях....
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До #5 ( преди 5 месеца )
    Това хипотетично ми звучи като невъзможно. Относно за какво време аз минавам 1500 км и колко ще спестя? Да кажем за 11-11:30 часа, движение със 130-150 км/ч, едно зареждане и 2 почивки по 15 мин. С елекриката ще отида на с преспиване. Това ще спестя! Обхвата докато не им ги вдигнат поне на 1000 км, лично аз няма да си взема.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ПеВеЦе ( преди 5 месеца )
    Ако си нямате друга работа вииннтернетта- то Моля ви! ГОРЕЩО ви препоръчвам: Потърсете си Я ДРУГАДЕ
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Какви съединители е превеждал Петърчо в автомата на ZF при Range-a?!?!?
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 5 месеца )
    Парното на 20 градуса няма да ти свърши работа трябва да го поддържаш на 80 градуса за да можеш да бъдеш и да тръгваш, защото очевидно не си прочел статията: Достатъчно е да карате около 5-10 минути, след което маслото ще се разпредели равномерно в цялата система. То ще достигне нормални температури и след това ще може ефективно да изпълнява функциите си. И ако шофьорът пренебрегне тази процедура, дори в топлото време се стига до повишено износване на части
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 5 месеца )
    Тази статия "плаче" за съдебен иск от страна на производителя. СПРЕТЕ С ГЛУПОСТИТЕ извадени от контекста.! Така ще се запознаете с параграфи от наказателния кодекс. (Кой разбрал, разбрал)