fallback

Хаосът с доставки на нови Tesla се пренесе в Европа

Собственици са принудени да взимат колите си от паркинги за камиони

В последно време Tesla увеличи сериозно производството си, тъй като търсенето на колите на марката по цял свят рязко се увеличи. За това помогна и свалянето на цените на своите модели на повечето пазари. Така американският производител почти сигурно ще счупи рекорда си за продажби за тримесечие.

Увеличените продажби обаче станаха причина за неочакван проблем с доставките на нови коли, който се пренесе и в Европа. По информация на Teslarati, новите клиенти на Tesla от Португалия са принудени да взимат автомобилите си директно от камионите, които ги превозват.

Както е известно, Tesla не разчита на франчайз дилъри и не разполага с магазини и сервизни центрове на много места по света. И решението в момента за някои райони в Европа е компанията да се свърже с купувача и да го накара да вземе превозното си средство директно от автовоз.

В случая с Португалия новите коли на Tesla се докарват от транспортна компания. И тъй като центровете на марката са препълнени, камионите на превозвача се насочват към обществени паркинги. Там електромобилите се предават директно на новите си собственици.

Това, определено, не е най-доброто и най-удобно решение за купувачите, но от Tesla твърдят, че се стремят да доставят колите възможно най-бързо, което е от полза и на двете страни. Конкретно в случая с Португалия новите собственици трябва да разрешат и още един проблем, тъй като се оказва, че броят на зарядните станции Tesla Supercharger не може да бъде увеличен. За щастие, повечето зареждания на електромобили в страната се извършват у дома.

fallback
  • #12
    До 10 ( преди 1 година )
    А иначе е много интуитивно и правилно си написал причината защо автомобилите на тесла се купуват толкова много. Купуват ги именно заради бързото зареждане и добре развитата зарядна инфраструктура на фирмата. Освен това очевидно ги купуват защото им свалиха цената с 10 000, след като си изпълниха производствения капацитет на завода в Берлин и вече произвеждат четвърт милион електромобила годишно, колкото е общия производствен капацитет на всички останали взети заедно в Европа.
  • #11
    До 10 ( преди 1 година )
    Ти си този който е изписал доста глупости. Ще ми припомниш ли кога от apple са доставили новите телефони на паркинг на метро, за да не стават опашки в официалното представителство? Не смяташ ли че това е по-скоро антиреклама на Тесла отколкото реклама? Да чакаш няколко месеца доставката на новия си автомобил и накрая вместо да те посрещнат в лъскаво представителство, ти казват че трябва да идеш на някой kaufland или метро на паркинга за да си получиш автомобила директно от автовоза.
  • #10
    Enzo ( преди 1 година )
    Какви глупости, просто не е за вярване! Едно време така зарибяваха с iPhone, като показваха как се избиват хората пред магазините и висят по цели нощи пред тях. И тези кадри обикаляха после света... Това са същите маркетингови хватки. Наред с много други все от този сорт. Не забравяйте, че тези пинизи за плиткоумни *** в САЩ са измислени. Електромобил... може би, някой ден. Като се научат да ги правят и главно, когато мога да го заредя толкова бързо, колкото днес зареждам бензин.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблемът все повече ще се задълбочава, защото преди ден тесла постигна производство на 5000 автомобила седмично. Това още повече ще усложни доставките, но пък е предпоставка това да стане един от най-продаваните автомобили в Европа. Смяташе се че след достигане на 5000 броя МоделУ, ще започнат разширението за 5 000 модел 3, но от Тесла нищо не казват по въпроса, така че е напълно възможно при достигане на плато на продажбите за модел У, да започнат производството на евтиния модел в Берлин.
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    Значи казваш че ако клиента направи проучване и си избере комбинация от най-добрият пробег с най-бързо зареждане, най икономичния автомобил за 100 километра, най-бързия и с най-голямо ускорение с най-надежда задвижваща част батерия и двигатели,най-сигурен при катастрофа автомобил значи е овца, а умните хора не си избират автомобилите по такива критерии и затова не си купуват Тесла, а гледат от каква кожа е направена тапицерията, как е ушита и дали са равномерни фугите.
  • #7
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Време е да се научим как се пише: "взимат" или "вземат"...
  • #6
    Пропов ( преди 1 година )
    Бизнес модела на Мъск е огън, ама продукта е калпав. Затова Мъск е гений, но за себе си , не за клиентите си. Клиентите му са овце. Той е добрият овчар и ги стриже със сребърни ножици. Овцете се чустват поласкани, по късно разбират че са остригани. Ама нали са овце, кво да кажат могат - само да блеят, важното е да са в стадото.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Това не е хаос, а хитър ход на Мъск да продава големи количества не само без дилъри, но и без автомобилни центрове. Ползва си човека обществени паркинги, глупаците му се смеят, а той трупа милиарди.
  • #4
    реплика ( преди 1 година )
    Бугати е автомобил ,това не е автомобил
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    тесла е ширпотреба какви премиуми те ролс и бентли скоро ще започнат да ползват техния модел за продажба поръчваш по интернет превеждаш 20 биткойна и чакаш 6 месеца като дете в сладкарница а дотогава путин и компания приключили цивилизацията общо взето радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
fallback
Последни