IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хаосът с доставки на нови Tesla се пренесе в Европа

Собственици са принудени да взимат колите си от паркинги за камиони

В последно време Tesla увеличи сериозно производството си, тъй като търсенето на колите на марката по цял свят рязко се увеличи. За това помогна и свалянето на цените на своите модели на повечето пазари. Така американският производител почти сигурно ще счупи рекорда си за продажби за тримесечие.


Tesla


Увеличените продажби обаче станаха причина за неочакван проблем с доставките на нови коли, който се пренесе и в Европа. По информация на Teslarati, новите клиенти на Tesla от Португалия са принудени да взимат автомобилите си директно от камионите, които ги превозват.

Както е известно, Tesla не разчита на франчайз дилъри и не разполага с магазини и сервизни центрове на много места по света. И решението в момента за някои райони в Европа е компанията да се свърже с купувача и да го накара да вземе превозното си средство директно от автовоз.


Tesla


В случая с Португалия новите коли на Tesla се докарват от транспортна компания. И тъй като центровете на марката са препълнени, камионите на превозвача се насочват към обществени паркинги. Там електромобилите се предават директно на новите си собственици.

Това, определено, не е най-доброто и най-удобно решение за купувачите, но от Tesla твърдят, че се стремят да доставят колите възможно най-бързо, което е от полза и на двете страни. Конкретно в случая с Португалия новите собственици трябва да разрешат и още един проблем, тъй като се оказва, че броят на зарядните станции Tesla Supercharger не може да бъде увеличен. За щастие, повечето зареждания на електромобили в страната се извършват у дома.


0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    А иначе е много интуитивно и правилно си написал причината защо автомобилите на тесла се купуват толкова много. Купуват ги именно заради бързото зареждане и добре развитата зарядна инфраструктура на фирмата. Освен това очевидно ги купуват защото им свалиха цената с 10 000, след като си изпълниха производствения капацитет на завода в Берлин и вече произвеждат четвърт милион електромобила годишно, колкото е общия производствен капацитет на всички останали взети заедно в Европа.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Ти си този който е изписал доста глупости. Ще ми припомниш ли кога от apple са доставили новите телефони на паркинг на метро, за да не стават опашки в официалното представителство? Не смяташ ли че това е по-скоро антиреклама на Тесла отколкото реклама? Да чакаш няколко месеца доставката на новия си автомобил и накрая вместо да те посрещнат в лъскаво представителство, ти казват че трябва да идеш на някой kaufland или метро на паркинга за да си получиш автомобила директно от автовоза.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 1 година )
    Какви глупости, просто не е за вярване! Едно време така зарибяваха с iPhone, като показваха как се избиват хората пред магазините и висят по цели нощи пред тях. И тези кадри обикаляха после света... Това са същите маркетингови хватки. Наред с много други все от този сорт. Не забравяйте, че тези пинизи за плиткоумни *** в САЩ са измислени. Електромобил... може би, някой ден. Като се научат да ги правят и главно, когато мога да го заредя толкова бързо, колкото днес зареждам бензин.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблемът все повече ще се задълбочава, защото преди ден тесла постигна производство на 5000 автомобила седмично. Това още повече ще усложни доставките, но пък е предпоставка това да стане един от най-продаваните автомобили в Европа. Смяташе се че след достигане на 5000 броя МоделУ, ще започнат разширението за 5 000 модел 3, но от Тесла нищо не казват по въпроса, така че е напълно възможно при достигане на плато на продажбите за модел У, да започнат производството на евтиния модел в Берлин.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Значи казваш че ако клиента направи проучване и си избере комбинация от най-добрият пробег с най-бързо зареждане, най икономичния автомобил за 100 километра, най-бързия и с най-голямо ускорение с най-надежда задвижваща част батерия и двигатели,най-сигурен при катастрофа автомобил значи е овца, а умните хора не си избират автомобилите по такива критерии и затова не си купуват Тесла, а гледат от каква кожа е направена тапицерията, как е ушита и дали са равномерни фугите.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Време е да се научим как се пише: "взимат" или "вземат"...
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Бизнес модела на Мъск е огън, ама продукта е калпав. Затова Мъск е гений, но за себе си , не за клиентите си. Клиентите му са овце. Той е добрият овчар и ги стриже със сребърни ножици. Овцете се чустват поласкани, по късно разбират че са остригани. Ама нали са овце, кво да кажат могат - само да блеят, важното е да са в стадото.
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това не е хаос, а хитър ход на Мъск да продава големи количества не само без дилъри, но и без автомобилни центрове. Ползва си човека обществени паркинги, глупаците му се смеят, а той трупа милиарди.
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    реплика ( преди 1 година )
    Бугати е автомобил ,това не е автомобил
  • #3
    4 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    тесла е ширпотреба какви премиуми те ролс и бентли скоро ще започнат да ползват техния модел за продажба поръчваш по интернет превеждаш 20 биткойна и чакаш 6 месеца като дете в сладкарница а дотогава путин и компания приключили цивилизацията общо взето радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон