fallback

Tesla отваря първия си дистанционен център за тест-драйв в Европа

Потенциалните клиенти се записват онлайн и колата се отключва от разстояние

Американският производител Tesla разширява стратегията си за виртуални продажби в отдалечени места в Европа, където откри първия си дистанционен център за тест-драйв в Швеция.

Според туит, публикуван в Twitter акаунта на Tesla Europe, клиентите могат да резервират онлайн час на официалния уебсайт на компанията, след което да се обадят на телефонен номер, когато пристигнат в центъра. Представител на компанията ще отключи дистанционно избраното превозно средство и ще преведе клиента през целия процес за запознанство с колата, след което може да започне 30-минутно тестово шофиране – без представител на Tesla в автомобила.

Това позволява на американския производител на електромобили да предлага тестови шофиране с много малко служители на място, които трябва да се уверят, че колите са заредени и почистени. Но има и проблем с потенциално неправилно поведение на клиенти, които могат да повредят превозните средства, защото са без надзор.

Tesla постепенно прилага нова стратегия за продажби през последните няколко години в САЩ, където се отказва от присъствие на места с високи наеми като молове и търговски центрове към центрове за доставка. Освен това компанията започна да назначава виртуални съветници по продажби, които заменят консултантите в самите центрове. Те си общуват с потенциалните клиенти от разстояние.

Сега компанията разширява тази стратегия в Европа в опит да увеличи онлайн продажбите и допълнително да намали оперативните разходи. Нова стратегия трябва да помогне на Tesla да се утвърди сред лидерите на Стария континент.

fallback
  • #19
    До 17 ( преди 1 година )
    А иначе щом казваш че намалението на цените от 10 до 20 000 което те са направи в началото на годината не не е спестяване за клиента, а е нечия чужда печалба, ще ме светнеш ли къде се изпаряват тези пари и кой печели от тях, след като между производителя и крайния клиент дори няма дилър, а клиентите пазаруват директно от Тесла?
  • #18
    Ди 17 ( преди 1 година )
    И за какво ти е представителство, като автомобилите на тази марка се пазаруват по Интернет? Поне статията не прочете ли? Поръчващия по интернет, изчакваш да ти я произведат и доставят в германия например, превеждаш им парите и накрая просто отиваш да си я прибереш, като за първи път посетиш представителството. Както виждаш дори за тест драйв не е нужно нито да ходиш до представителството, нито пък да се срещаш с представител на живо.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук представителство няма, няма и да има а който говори за падащи цени явно живее в друг свят, разликата отива като печалба не при вас.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Те така разправяха и за модел У, когато излезе преди две години, но тази година го чака да стане един от най-продаваните автомобили в света с над милион продажби. До септември миналата година единственият ограничаващ фактор за по-голямо производство бяха батериите, но оттогава насам нямат проблем с доставките им и могат да увеличат производствената гама. А и цените на материалите падат и скоро електромобилите ще станат по-евтини от ДВГ осигурявайки 100 милиона пазар измествайки ги.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Камиона за сега е с прекалено малко бройки, за да се брои и е повече във фаза proof of concept. А пикапа като гледам я излезе преди 30-та година я не. Преди 4 години беше показан, уж аха да започне производство, но още не се знае с точност кога ще излезе. Извън САЩ ще има много ограничени продажби. И дори там как ще накара red neck-овете да слязат от coal burner-ите си не ми е ясно. Дори някак да се навият на електрички първо ще гледат Форд и Шеви преди Тесла.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    "Да кажем евтиния хеч + аналогичен СЪВ. Но единия се чака в близко но неопределено бъдеще. Другия дори не е споменат, но е логична стъпка." Ето че правилно си се ориентирал. Но си пропуснал да ги умножиш по две, защото още преди няколко години при първото споменаване на евтини модели, беше ясно и твърдо заявено, за европейския и за китайския пазар ще се проектират и произвеждат два съвсем различни автомобила, защото изискванията на пазарите били различни. 4 + 4 = 8. Пикап, камион 10
  • #13
    До 12 ( преди 1 година )
    Извинявам се за грешките. Натиснах бутона за публикуване преди да съм прочел началото на мнението. "Да не твърдиш, че планът който Илон Мъск си постави през 2014 година за 50% ръст на продажбите до 2030 година когато ...
  • #12
    До 12 ( преди 1 година )
    Да не твърдиш, че планът който е лом мъск си постави през 2014 година за 50% ръст на продажбите до 2300 година когато би трябвало да продава 20 милиона автомобила годишно, е бил изпълнен на седмата година? И сам можеш да си сметнеш, ако през 2015 година целта е била 50 000 продажби, колко автомобила трябва да произведе тази година, която е реално деветата година от плана? С колко е изостанал от този невъзможен план? Можеш ли въобще да смяташ? Повече от очевидно е че не можеш да го сметнеш!
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Oт нoeмвpи дoceгa cpeднaтa цeнa нa лития, изпoлзвaн зa пpoизвoдcтвoтo нa зa бaтepии в Kитaй ce e пoнижилa дo 42 500 дoлapa oт 84 500 дoлapa зa мeтpичeн тoн, или около 50%. И цените на кобалта, който също е важен компонент в производството на батериите, със сестри нали с над 50% междувременно метата е отбелязала спад с 18%.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Не са 15 а са 7 години в плана му. Аз пък те питам къде са му останалите 6 модела с високи продажби? Да кажем евтиния хеч + аналогичен СЪВ. Но единия се чака в близко но неопределено бъдеще. Другия дори не е споменат, но е логична стъпка. За 7 години не може да изкара на пазара толкова модели с обичайното си темпо.
fallback
Последни