fallback

Tesla отваря първия си дистанционен център за тест-драйв в Европа

Потенциалните клиенти се записват онлайн и колата се отключва от разстояние

Американският производител Tesla разширява стратегията си за виртуални продажби в отдалечени места в Европа, където откри първия си дистанционен център за тест-драйв в Швеция.

Според туит, публикуван в Twitter акаунта на Tesla Europe, клиентите могат да резервират онлайн час на официалния уебсайт на компанията, след което да се обадят на телефонен номер, когато пристигнат в центъра. Представител на компанията ще отключи дистанционно избраното превозно средство и ще преведе клиента през целия процес за запознанство с колата, след което може да започне 30-минутно тестово шофиране – без представител на Tesla в автомобила.

Това позволява на американския производител на електромобили да предлага тестови шофиране с много малко служители на място, които трябва да се уверят, че колите са заредени и почистени. Но има и проблем с потенциално неправилно поведение на клиенти, които могат да повредят превозните средства, защото са без надзор.

Tesla постепенно прилага нова стратегия за продажби през последните няколко години в САЩ, където се отказва от присъствие на места с високи наеми като молове и търговски центрове към центрове за доставка. Освен това компанията започна да назначава виртуални съветници по продажби, които заменят консултантите в самите центрове. Те си общуват с потенциалните клиенти от разстояние.

Сега компанията разширява тази стратегия в Европа в опит да увеличи онлайн продажбите и допълнително да намали оперативните разходи. Нова стратегия трябва да помогне на Tesla да се утвърди сред лидерите на Стария континент.

fallback
  • #9
    Новина от днес ( преди 1 година )
    Oт нoeмвpи дoceгa cpeднaтa цeнa нa лития, изпoлзвaн зa пpoизвoдcтвoтo нa зa бaтepии в Kитaй ce e пoнижилa дo 42 500 дoлapa oт 84 500 дoлapa зa мeтpичeн тoн, или o
  • #8
    Новина от днес ( преди 1 година )
    Oт нoeмвpи дoceгa cpeднaтa цeнa нa литиeвия
  • #7
    До 6 ( преди 1 година )
    Ами точно затова не си е поставил за цел 20 милиона догодина, а 20 милиона след 15 години. Също така си е поставил за цел "само" 50% ръст на продажбите, на все още не съществуващ пазар за електромобили, когато не годишните продажби на електромобили а абсолютно всички електромобили които се движиха по света нямаха и 1 милион. Както виждаш, засега си преизпълнява плановете и продава повече от предвиденото вече осма година. Всеки път питам кога смяташ че ще се провали и отговор не получавам?
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти колко милиона продажби си направил че да знаеш кой е най-трудния милион?Това че е подписал договори за доставки нищо не значи още. Нито има производствените мощности нито има кандидат клиенти за толкова електрички. Все още световния пазар на електрички няма 20 милиона. Виж фирмите които в момента продават по 10 милиона коли колко им е голямо порт фолиото. И пак наблягам - самия Мъск каза че му трябват 10 модела, или ти знаеш плановете му по-добре от него?
  • #5
    До 3 ( преди 1 година )
    Нали знаеш, че първият милион е най-труден, а след това всичко става много по-лесно. И при Тесла е така. Вече си разчистиха пътя към 20-те милиона, като си осигуриха договори с производители на батерии, както и с доставчици на части и материали за батерии плюс договори с мини и преработвателни компании за ресурсите за материали за батерии. Тоест дори с конглокенция ще произвеждат поне 10 милиона годишно, а ако останалите продължават така, то изборът ще остане между тесла и китайците. Лесни 20 мил
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    А ще мога ли да наистина да я карам, или 30мин, "оператора" от разстояние, ще ми демонстира какво може автономното управление? Или ако се забавя след 30та минута - автоматично ми се взима контрола и колата "сама" се прибира?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Тия 20 милиона са само маркетинг и реклама. Самият Мъск каза, че за да ги стигне, ще му трябват 10-тина модела. Те в момента имат 4 и реално 2 правят 90% от продажбите. Вероятно малкия като излезе и той ще спечели още пазар. Да кажем 10 милиона за 10 години е напълно реалистично да направи. Но 20 за 7 - трудна работа.
  • #2
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нещо не вървят продажбите на Тесла.Как ще достигнат до 20 млн. продажби?
  • #1
    Боли ма ( преди 1 година )
    Важното е че ше си каръм клиин дизела и ша друсам кьочек и след 2035-та
fallback
Последни