fallback

Volkswagen показа бъдещия „народен електромобил“

ID.2 all е просторен като Golf и евтин като Polo (ВИДЕО)

Дългоочакваният достъпен електрически автомобил на Volkswagen най-накрая е факт, макар и в концептуална форма, и е напълно различен от ID. Life, който дебютира през септември 2021 г. Нарича се Volkswagen ID. 2all и предлага първи поглед към бъдещото EV на марката, като се очаква през 2025 г. в Европа с базова цена под €25 000.

 

 

Ръководителят на компанията Томас Шафер каза, че външният вид на концепта ще се превърне в образец за бъдещите модели на Volkswagen. От снимките става ясно, че това е по-малко футуристичен концептуален автомобил, а по-скоро предпроизводствен вариант. Това е един от десетте нови електромобила, които производителят планира да пусне до 2026 г.

Компанията твърди, че ID.2all ще бъде просторен като Golf, но достъпен като Polo и благодарение на най-новата еволюционна платформа MEB Entry ще позволи да стане първият ID модел с предно задвижване.

 

 

Дизайнът на Volkswagen ID. 2all изглежда по-познат на почитателите на марката от ID. Life. Ще бъде ли ID с име Golf, когато стигне до производство? Това вероятно ще бъде така. VW потвърди, че работи и върху електромобил на цена под €20 000, вероятно близнака Cupra UrbanRebel.

Сега ID.2all е много важен за Volkswagen по две очевидни причини. Първият е търсена цена, която ще отвори огромен пазарен сегмент за VW, докато вторият е фактът, че ID. 2all е базиран на опростената електрическа платформа MEB Entry на Volkswagen Group за модели с предно задвижване.

 

 

От Volkswagen казват, че ID. 2all предлага „особено ефективно задвижване, батерия и технология за зареждане“. Моторът, разположен отпред, доставя 166 кВт (222 к.с.) - приблизително същата мощност, която има базов VW Golf GTI. Това позволява ускорение до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди.

Въпреки, че производителят не разкрива капацитета на батерията, се казва, че целевият пробег е до 450 км при тестовия цикъл WLTP. Съобщава се, че батерията може да се зарежда от 10 до 80 процента за 20 минути в станции за бързо зареждане с постоянен ток. Volkswagen ID. 2all също така предлага опцията за зареждане до 11 кВт у дома или в обществени AC точки за зареждане.

Размерите на Volkswagen ID. 2all са дължина 4050 мм, широчина 1812 мм, височина 1530 мм, а междуосието е 2600 мм. Неговият стил предлага визуализация на новия дизайнерски език на Volkswagen, който според шефа на дизайна Андреас Минд е „базиран на три стълба - стабилност, харесване и вълнение“.

Акцентите в стила включват „приятелското лице“ с LED светлинна лента с пълна ширина, изпъкнали калници, 20-инчови джанти за гуми 225/40 R20, които придават мощна стойка на автомобила, права линия на прозорците, скрити дръжки на задните врати и нов дизайн на C-колона, който напомня за първия Golf.

Интериорът също има ясен и прост дизайн с изчистено арматурно табло, два дисплея - 12,9-инчов централен сензорен екран с нова структура на менюто и 10,9-инчов цифров, както и голям панорамен люк.

 

 

Всички ID.2 също така разполагат с проекционен дисплей, отделен контролен панел на климатика под основния екран (с осветени бутони) и два големи интерфейса за индуктивно зареждане за смартфони на централната конзола.

Освен това концепцията въвежда нови електрически седалки с функция за масаж и нов мултифункционален волан. Многобройни USB-C интерфейси са разпръснати из цялата кабина, докато напълно използваем 230 V контакт може да се използва за захранване на по-големи устройства.

Благодарение на ефективната платформа MEB Entry, VW ID. 2all предлага значително повече вътрешно пространство от VW Golf. Багажникът има капацитет от 490 л, а със сгънати задни седалки (разделени 40:60) се увеличава до 1330 л. Когато облегалката на предната пътническа седалка също е сгъната, ID. 2all предлага непрекъсната товарна площ от 2,20 м.

 

 

Освен това ID.2 има правоъгълна кутия за вещи под пода на багажника, докато друга зона за вещи с капацитет от 50 л е под задната седалка. Това отделение може да побере устройства като лаптопи и таблети.

Въпреки, че е най-малкият ID модел до момента, производственият вариант ще бъде оборудван с техника от по-големите модели. Това ще включва най-новата версия на Travel Assist Level 2 ADAS, Park Assist Plus с функция за памет, IQ.Light LED матрични фарове, 3D LED задни светлини, обединени от хоризонтална LED лента, и ID.Light интерактивни светлинни сигнали за водача.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

fallback
  • #25
    До долния ( преди 1 година )
    А така сега почвал от 80к преди беше от 100к кво са 20к за математикът спец по събиране на две числъ ака цифри.Скоро ще ги свалите до прявилните стойности спокойно.
  • #24
    carpe_diem ( преди 1 година )
    #18, Megane E-tech почва от над 80000 лева и то без задължителни неща (у нас все пак е важно да се отбележи, че се предлага само голямата батерия). Добре оборудван автомобил е над 90000.
  • #23
    До долния ( преди 1 година )
    Дрън дрън вие тоя барутник на фв гомизкарахте хем евтин голям и луксозен а е едно мини и то само на скица.Но така е то немската пропаганда води до умопомрачение
  • #22
    До 21 ( преди 1 година )
    Ти нормален ли си 2 лъжи с 2 реда- 1 Меган може и да се води джип но е по-нисък и по-тесен от този модел макар и с малко така, че какво ще рече джип в случая нa теб прилича ли ти на джип макар вече всеки втори модел да го водят такъв 2. Меган не започва от 25 хил евро и дори не от 30 хил
  • #21
    До 19 ( преди 1 година )
    Е ми да фв е неадекватно струва колкото Меган дето е джип а това е сапунерка
  • #20
    до #7 ( преди 1 година )
    Разликата основно идва от мястото под кората, където в ID.3 има електромотор и диференциал, защото е със задно.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Сравненията с Меган са супер *** и неадекватни а скоро се очаква Рено 5 което ще е реалния конКурент от Рено
  • #18
    До долния ( преди 1 година )
    Мегана е 66к лева къде ги тия 100 бона
  • #17
    До 16 ( преди 1 година )
    Когато ми кажат багажно пространство, за мен означава вдигнати седалки, а не жабки, ниши под седалки над седалки и нека сумираме всичко. Да наистина пространство под основния под е сериозно, но ми е интересно когато зареждаш колата у вас и ти трябват кабелите всеки ли път ще надигаш задните седалки за да ги вземаш? Аз ако си махна резервната гума ми се освобождава още 50на л, ама не го броя за багажно пространство. Отново тънки маркетингови трикчета.
  • #16
    carpe_diem ( преди 1 година )
    #7, изгледа ли клипчето? Доста голямо пространство има под пода на багажника - поне 150 литра, плюс това под задните седалки също не е малко (поне 50-60). Сборът от всичко няма да се учудя, ако е наистина 490 литра.
fallback
Последни