fallback

Защо и къде се появява ръжда и какви автомобили корозират най-често?

Основни съвети, които е добре да се спазват, за да откриете и предотвратите "кафявата болест"

Както знаете, най-скъпата част от колата е купето. И би било хубаво стоманените части на колата да не познават корозията, но, за съжаление, почти всички коли се поддават на тази болест, някои по-рано, други по-късно. 

Разбира се, има модели на Land Rover или Audi, например, където корпусите не са изработени от стоманена ламарина, а от алуминий. Да, такива коли не се страхуват от ръжда, но повечето от по-масовите модели ръждясват. От друга страна алуминиевите панели се ремонтират по-трудно и по-скъпо дори и след лек инцидент.

Къде се появява ръжда и как да я спрем (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Ха ха ( преди 1 година )
    Ква Хонда, ква Мазда ве шушляци!? А допрете ухо до Опел да чуете как бичи ръждата
  • #20
    До#15 ( преди 1 година )
    Много си *** брат,най-простото упражнение намажи с грес всички участъци с ръжда,отвътре,отвън ,вместо да шглокиш,после грунд боя и т.н.или ако си се изнервил си купи друга по-нова кола без ръжда ;)
  • #19
    Тинко ( преди 1 година )
    Дачия ръждясва често. Каросерията им е не поцинкована. Цели врати сменят направо.
  • #18
    бачо Кольо ( преди 1 година )
    Автомобилите на ПСА почти не гният,карам такива от над 20години и такива са ми наблюденията.Виж прехваления Мерцедес и гнилоча Орел само като видят вода и почват да гният.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Рено и VW да не ръждясват,доста ръждилки съм виждал от тях???
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Избягвайте ръждиви коли,обикновенно издържат до 15 год. имате ли съмнения за потънали прагове и загнили врати бягай ;)
  • #15
    до #12 ( преди 1 година )
    Ти чуваш ли какво питам. Питам за преден капак. Там няма кухини и неща за които говориш. Повтарям преден капак как се консервира. Въпросът ми е такъв защото на Фокусите там почваше ръждата ей така от нищото. Кажи кво праимосвен това кето съм написал по долу да се изшглокка боята до оамарина и всичко да се обработи наново.
  • #14
    Къде виде ръжда ( преди 1 година )
    Старите опели и старите мерцедеси ръждясваха яко, бмвтата ги правеха с по-добри ламарини. А на днешно време от толкова пластмаси няма какво да ти ръждяса.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    То за това не ръждясват рено ,wv,audi всичко е галванизирано и покрито с парафин отвътре.По-скъпите модели ги поцинковат и ръжда никога ;)
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички ламарини ръждясват отвътре навън(повърхностната ръжда отвън не е проблем)за това се обработват с парафин или грес отвътре за да се ограничи и спре корозията,впръсква се течен парафин отвътре в врати,прагове,греди,капаци,най-добре с бояджииски пистолет,дори и да има ръжда мазната консистенция на парафина спира процеса ръжда ;)
fallback
Последни