IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio става електромобил с 1000 коня

Новото поколение ще се предлага само на ток в два варианта – фастбек и комби

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio винаги е била суперкола, маскиран като спортен седан с четири врати. Това, което я прави страхотна, е нейното директно управление и V6 двигателя с двойно турбо, развиваш 510 к.с. За съжаление на мнозина, следващата генерация на модела няма да разчита на този мотор, тъй като ще бъде изцяло електрическа.


Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio


В интервю за Autocar, изпълнителният директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, разкри подробностите за бъдещата Giulia. Тя ще еволюира в електромобил с базов модел с 350 к.с. и по-мощен вариант Veloce, който ще генерира 800 к.с. На върха на гамата обаче ще се настани Quadrifolio с 1000 к.с., което е почти два пъти повече от сегашния автомобил.

Като най-мощна версия на модела, Quadrifolio ще получи задвижване на всички колела и ще използва агрегат, подобен на този на Maserati Granturismo Folgore, който има 3 електромотора и система за векторизация на въртящия момент. Пробегът с едно зареждане ще е около 750 км.

Изпълнителният директор на Alfa Romeo също подчерта важността на трансформирането на автомобилната компания в изцяло електрически производител.

„Променяме се, защото трябва да го направим. Трансформацията обаче ще бъда такава, каквато собствениците биха оценили. Няма да правим компромиси и ще запазим всичко, което хората ценят и обичат в тази марка“, обясни Импарато.

По отношение на дизайна Giulia, той призна, че колата ще се различава от сегашния седан, като ще се превърне във фастбек и комби, за да привлече повече купувачи. Новото поколение на модела ще се появи в средата на десетилетието, помагайки на Alfa Romeo да постигне целта си да бъде изцяло електрическа марка до 2027 г.

Тази времева линия вероятно означава, че новото превозно средство ще споделя 800-волтовата електрическа архитектура на Stellantis и ще използва платформата STLA. В резултат на това Guilia ще предложи значителна производителност, както и възможност за бързо зареждане, като от 10 до 80% то ще отнема по-малко от 18 минути.

0 от 500