fallback

Най-добрите класически коли за всеки ден

От Mercedes W123 до автомобила на японския император, тези модели си струват инвестицията до ден-днешен

Далеч не сме от хората, които отричат съвременните автомобили. Не може да се оспори, че те са по-комфортни, с несравнимо повече екстри, по-добро пътно поведение и по-безопасни. Но има и някои отношения, в които те не могат да се мерят с колите отпреди "електронната революция". Онези изцяло аналогови ветерани все още предлагат несравнимо по-директен контакт с пътя и усещане, че всичко зависи от теб, а не от десетките ти електронни помощници. Да не говорим, че в много случаи и дизайнът ги кара да изпъкват, особено на фона на твърде уеднаквените модели в наши дни.                 В България още от зората на промените караме над 20-годишни ветерани - най-вече заради икономически съображения. Но напоследък все повече хора ги избират от съвсем други подбуди. А и самите тези автомобили постепенно се превръщат от бюджетен избор в истински класики. Не всички от тях са подходящи за ежедневно ползване, разбира се - някои са твърде ценни и деликатни, други са недостатъчно удобни. Но има и немалко примери за 30- или дори 40-годишни машини, на които спокойно можете да се радвате всеки ден. Авторитетното R&T подбра най-добрите такива класики, подходящи за ежедневието.           Най-добрите класики за ежедневно каране (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В Белград през 70те е имало няколко 116ки на по 1 милион и отгоре. Навъртяни като такси. Ама то и в София имаше елантри на по милион. Направо не ги гасяха, а само се сменяха бакшишите.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Една 124 или 190 Ка в добро състояние и ще ни надживее
  • #20
    Kiro ( преди 1 година )
    Как Мерцедеса W123 ще минава 500К км???Те в България идват на толкова.1ви собственик тук,още толкова върти милиметража 2рибсобственик още толкова и т.н. до 2.000.000
  • #19
    90те ( преди 1 година )
    Посочените горе коли имат немалко недостатъци. Читави струват куп пари, а такива (в бг) почти не съществуват.Единствено Benz-a W140 S-клас е страхотна, но дори и тя има недостатъци. Тромави са, голяма тежка кола е, безумни горелки са, частите й не са шега. Просто пример, една безкомпромисно строена кола също има недостатъци, макар и от изцяло практична гледна точка.Иначе е страхотна, сигурна и за каране особенно на дълъг път.
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз карам 560 сл вече втора година всеки ден и съм възхитен от нея.Трудно се слиза от спортна кола като се свикне
  • #17
    от 16 ( преди 1 година )
    И още по-скъпи стават. Правете сметка. Който е карал знае за какво говоря.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Един W124 е в пъти повече кола, отколкото новите пластмасови кошници.Особено ако е с 8-мак. :)А те тия в 8-маците са и по-скъпи от новите.
  • #15
    до 14 ( преди 1 година )
    Аз бих добавил и хед-ъп дисплея. Полезно и по-безопасно е
  • #14
    Гош ( преди 1 година )
    В една нова кола ми трябва: Хубав ДВГ, автомат-не защото не карам и ръчни, но в града ми е по-удобно, удобни седалки, ел стъкла, климатроник, хубава музика, да е стабилна на пътя и да е тиха. Всички други ненужни глупости само оскъпяват и ни правят на ***...
  • #13
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    На по-малките да кажа....Днешната кола е малко като Плейстейшън. Седиш на фотьойл, пиеш нещо газирано, чешеш си носа и таблета и...между другото шофираш. Олдскуула е като картинга. Няма таблети, няма електронни асистенти да те спасяват, щото не можеш да караш. Просто сядаш и шофираш. И се наслаждаваш на това шофиране. Опитайте!
fallback
Последни