fallback

Най-добрите класически коли за всеки ден

От Mercedes W123 до автомобила на японския император, тези модели си струват инвестицията до ден-днешен

Далеч не сме от хората, които отричат съвременните автомобили. Не може да се оспори, че те са по-комфортни, с несравнимо повече екстри, по-добро пътно поведение и по-безопасни. Но има и някои отношения, в които те не могат да се мерят с колите отпреди "електронната революция". Онези изцяло аналогови ветерани все още предлагат несравнимо по-директен контакт с пътя и усещане, че всичко зависи от теб, а не от десетките ти електронни помощници. Да не говорим, че в много случаи и дизайнът ги кара да изпъкват, особено на фона на твърде уеднаквените модели в наши дни.                 В България още от зората на промените караме над 20-годишни ветерани - най-вече заради икономически съображения. Но напоследък все повече хора ги избират от съвсем други подбуди. А и самите тези автомобили постепенно се превръщат от бюджетен избор в истински класики. Не всички от тях са подходящи за ежедневно ползване, разбира се - някои са твърде ценни и деликатни, други са недостатъчно удобни. Но има и немалко примери за 30- или дори 40-годишни машини, на които спокойно можете да се радвате всеки ден. Авторитетното R&T подбра най-добрите такива класики, подходящи за ежедневието.           Най-добрите класики за ежедневно каране (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедес имаха хубави коли преди време, но после се изучиха на "по-западен капитализъм" и станаха далеч по-карпизни и чупливи.
  • #11
    Анонимен ( преди 1 година )
    Гледа в една точка мазно излегнал се назаде все едно на фотойл.Волана го държи небрежно с 2/3 пръста все едно е хванал бога за рога.С другата ръка пуши фазомер и въобще не му пука че кара рисково и може да претрепе хора ,деца майки или да удари някоя кола.Сега са най безмозъчните поколения нагли и ароганти.Това важи и за жените и свирките с подарени коли също.Преди 15 години шофьорите с тогавашните коли имаха повече умения
  • #10
    Анонимен ( преди 1 година )
    Усещам че за пореден път безмозъчните коментират и дават експертни мнения.Сега са безмозъчните че не влагат никаква мисъл когато шофират и разчитат на системите и никакви умения на сняг и мокро.И не им пука че могат да убият някой щом те са добре и ще оцелеят в модерната си кошницата.Нивото на шофьорите е много по лошо сега срвание с преди 15 год.Наблюдава се една арогантност и неспазване на никакви правила.Карат се едни коли по 300/500 коня изпреварва неправилно гледа арогантно в една точка
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Нощо особено задно предаване мощни за времето си двигатели нямаха системи управлението беше еиндвтвено оставено на двугънко мозъчни.Супати хора се изтрепаа с тех проблема е че и други взеха.Отдавна умните са осъзнали че кола със задно няма място по обществените пътища.
  • #8
    Пропов ( преди 1 година )
    С една костенурка пропътувах 2 дни от южна Гърция до Варна. Страхотно изживяване за цял живот. На 123ка се учих да карам и блъснах гума от камион на магистралата. Никой не пострада. С Голф 1 ГТИ буквално кацнах на едно дърво по един стръмен склон. Колата е лека и се задържа в короната на дървото. С Е30 М3 в началото на века дрифтихме из центъра на Варна. С модерните коли не е така забавно и инцидентите са далеч по страшни, защото стават с висока скорост и имаш много повече килограми инерция.
  • #7
    до 1 ( преди 1 година )
    Наистина си Смех. И вероятно, съдейки по злобичката, си и мех :D
  • #6
    Лудория ( преди 1 година )
    Може и да са намалели тук-таме бройки, ама нали се сещаш - имало е виновен и той не е бил изключващ се автопилот. А който оцелее, е ставал по-добър шофьор, защото няма кой да ти я свърши тази работа. Пък сега, за твоя безопасност автопилот, коли дето трудно се гасят и не им се отварят вратите, някой ще го мисли преди теб... Абе направо гледай wall-e и ако не схванеш смисъла, пийни си едно безалкхолно дайкири довечера и сподели мъката си в инстаграм, FB или TikTOk...
  • #5
    До 1 ( преди 1 година )
    Само че явно нямаш и представа, че запазени екземпляри от примерно Е 30 струват колкото една нова щайга за която си мечтаеш, че и от среден клас.
  • #4
    До #2 ( преди 1 година )
    Остави го, не виждаш ли че то горкото даже не е и разбрало че става въпрос за W123 а не за W124.Остави го да си кара тротинетката и не му обръщай внимание на детето.
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    Що такива къде управляваха сами се изтрепаа и що деуги изтрепаа покрай тех
fallback
Последни