IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още една автомобилна икона отива в историята

General Motors се готви да „убие“ легендата Chevrolet Camaro

Спортните автомобили улавят най-добре духа на шофиране, като това се дължи на мощните им двигатели, бързо ускорение, добра динамика и стилен дизайн. Обикновено те са скъпи и това ги превръща в недостъпна опция за много купувачи.


Chevrolet Camaro


Все пак има и изключения и едно от тях е Chevrolet Camaro. Последната версия на спортното купе, моделна година 2023, е най-евтината нова спортна кола на пазара в САЩ. Въпреки това, концернът General Motors, смята да „убие“ емблематичния автомобил през 2024 г.

В момента Camaro (2023 г.) струва 26 400 долара (толкова е цената, препоръчана от производителя на дилърите). След модела на Chevrolet се нареждат Ford Mustang (27 770 долара) и Mazda MX-5 Miata (28 050 долара). Ниската му цена обаче няма да му помогне да оцелее, като решението за пенсионирането му вече е взето.


Chevrolet Camaro


Всъщност, Chevrolet Camaro е една от иконите на автомобилната индустрия. Той помогна за началото на muscle-cars, като дебютира през 1966 г., за да се конкурира с Ford Mustang. И докато други подобни автомобили идваха и си отиваха през годините, Camaro оцеля в продължение на повече от половин век. То обаче става жертва на промените, който принуждават GM да премине към електромобили.

В плановете на концерна не влизат мощни коли с бензинови двигатели, но феновете на Camaro са надяваха, че моделът ще оцелее и дори ще получи фейслифт. Според Motor Trend това няма да стане легендарната кола ще отиде в историята, като няма да получи наследник. Има вероятност името да се появи отново в гамата на Chevrolet, но това ще бъде електрически седан, който в момента се разработва от GM.


Chevrolet Camaro


Последното Camaro осигурява отлична производителност със своите мощни двигатели. Гамата включва 2,0-литров, 4-цилиндров с турбомотор (275 к.с.), 3,6-литров V-6 (335 к.с.), 6,2-литров V8 (455 к.с.) и 6,2-литров V8 с компресор (650 к.с.). Базовият вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди, а топ-версията – за 3,7 секунди.


0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    тъжно, ако си отиде тази Легенда
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Глас от тъдява ( преди 1 година )
    27 000 нов, Не се учудвам че последно време виждам доста мустанг из провинцията. Един колега чилиец има брат в САЩ и преди месец време му прати за няма и 15000 еврака с транспорта
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Абвг ( преди 1 година )
    Пожелавам си някой ден чиновниците с калкулаторчетата да отидат в историята,а автомобилите да се правят,не от роботи,а от душа!!
  • #4
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Грета КукунБърг, ... ( преди 1 година )
    Анална ГъзБрък и световната либерастия одобряват това!
  • #3
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Жалко. Харесва ми дизайна на Камаро-то... и като се има предвид колко струва в САЩ и за същите пари какво може да се купи в Европа...
  • #2
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Класика ( преди 1 година )
    Не само трябва Тръмп да идва спешно,а някой трябва да изчисти Байдън и Америка да стане по чиста!!!! По свободна!!!!!! И всички умни хора да се облекчат върху грохналата зла купчина причинила толкова мъка и икономическа разруха!!!! Деменциална социапатична пионка на ***!!! И колкото по скоро,най добре!...... Амин!
  • #1
    8 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Трябва да се прави разлика между muscle car и спортен автомобил. Спортните автомобили с ДВГ нямат бъдеще, защото електромобилите ги бият на права отсечка по всички параметри, но спортните автомобили още дълго време ще си останат незаменими за каране по писта