За много хора 90-те години си остават ненадминатият връх в автомобилната технология. По онова време технологиите бяха напреднали достатъчно, за да родят двигатели със завидна мощност и окачване, което да се справи с тях. От друга страна, екологията все още не бе принудила производителите да правят всевъзможни трикове с обема на двигателите, нито пък акционерите им бяха толкова алчни, че да искат двуцифрени маржове на печалба. Много коли от онази епоха стават все по-скъпи и търсени от колекционерите. Тази селекция на Hearst подбира най-добрите сред тях.
Най-добрите коли на 90-те години (ГАЛЕРИЯ):
BMW M3 Lightweight, 1995
През 90-те на пазара бе Е36 поколението на "тройката". По специална молба на няколко северноамерикански състезателни отбора, BMW създаде специална хомологирана версия на М3, наречена M3 Lightweight. И досега не се знае точно колко екземпляра са били произведени (цитират се числа между 100 и 125), но всички те са в цвят Alpine White. Американската хардкор версия е без радио, без климатик, без кожен салон и дори без комплект инструменти. Вратите са алуминиеви за понижаване на теглото. Премахнат е изолиращият слой под капака, както и тапицерията в багажника. Всички тези лишения водят до 91 кг по-ниско тегло. Пружините на окачването са по-къси от тези на европейската М3, и няма ограничител за максималната скорост. Какво повече да иска човек от едно истинско BMW?
През 90-те на пазара бе Е36 поколението на "тройката". По специална молба на няколко северноамерикански състезателни отбора, BMW създаде специална хомологирана версия на М3, наречена M3 Lightweight. И досега не се знае точно колко екземпляра са били произведени (цитират се числа между 100 и 125), но всички те са в цвят Alpine White. Американската хардкор версия е без радио, без климатик, без кожен салон и дори без комплект инструменти. Вратите са алуминиеви за понижаване на теглото. Премахнат е изолиращият слой под капака, както и тапицерията в багажника. Всички тези лишения водят до 91 кг по-ниско тегло. Пружините на окачването са по-къси от тези на европейската М3, и няма ограничител за максималната скорост. Какво повече да иска човек от едно истинско BMW?