fallback

Mercedes-Benz обнови GLE – добави нов хибрид и по-бърз AMG

Кросоувърът получи нови технологии и дизайнерски решения от Maybach

Германският производител Mercedes-Benz обнови един от най-популярните си кросоувър – GLE. Промените по модела са засегнали предимно задвижващите системи, които включват нова plug-in хибридна версия, както и някои допълнителни технологии.

Визуалните промени в двата варианта - SUV и Coupe, са най-вече в предната част, където хоризонталната лента в решетката вече има сегментиран вид благодарение на някои хромирани квадрати. Ъгловите отвори са с голям хромиран акцент и докато фаровете запазват същите размер и форма като предходния модел, вътре има нови елементи. Същото важи и за задните светлини.

Интериорът също е леко променен. Новият волан разполага със сензори за докосване, позволяващи на водачите да контролират както централния сензорен екран, така и цифровите дисплеи на инструменталния приборен панел. Хромираната тапицерия на вентилационните отвори и наличната тапицерия Piano Black Flowing Lines досега се предлагаха само за модели на Maybach, но вече са достъпни и за GLE.

Много повече са промените в технологиите, като SUV-моделът получава офроуд-режим, който може да показва наклони, ъгли на накланяне и ъгли на завиване, като същевременно показва изглед на предните колела на централния дисплей. За хората, които теглят ремаркета, има възможност за планиране на маршрути, като се предлага най-добрия път до крайната дестинация въз основа на размера на ремаркето, което се тегли. Има и нови асистенти за движение на заден ход с ремарке.

Голямата новост при фейслифт е включването на нов plug-in хибрид в гамата. Версията GLE 400e 4Matic съчетава електрически мотор с мощност 134 к.с. с познатия 2,0-литров четирицилиндров двигател, генериращ комбинирана мощност от 381 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 97 км/ч (60 мили) отнема 5,9 секунди. Батерията е с капацитет 23,3 кВт/ч, но пробегът само на ток не се съобщава.

Всички останалите варианта на GLE се предлагат с 48-волтова мека хибридна система, което означава, че цялата гама на модела е електрифицирана. Това се отнася и за двете версии AMG - GLE 53 и 63 S. Те получават същите визуални промени, но мощността на задвижващите им системи не се променя.

И все пак, при GLE 53 въртящият момент е леко увеличен, което намалява ускорението от 0 до 100 км/ч до 4,9 секунди. Тази версия се задвижва от 3,0-литров редови турбомотор с 6 цилиндъра, като развива 435 к.с., докато топ-вариантът – AMG GLE 63 S, продължава да разчита на 4,0-литров битурбо V8 с 610 к.с.

Още снимки на обновения модел - вижте в галерията:

И двете версии на AMG получават значително увеличено стандартно оборудване, което включва пакет Air Balance, head-up дисплей и др. Цените на обновения модел все още не са обявени.

fallback
  • #2
    бг смешки 2 ( преди 1 година )
    хубава кола !
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    "Новият волан разполага със сензори за докосване....." Ами браво! VW се наложи да го премахнат след многото критики от журналисти и недоволство от клиенти. Сега Мерцедес го слагат, вероятно да пестят пари, друга причина не се сещам за това неудобство. И това в премиум автомобил за една щайга пари ?!
fallback
Последни