IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я най-новата E-класа на Mercedes

Смяната на поколенията при популярния седан е планирана за 2024 година

Mercedes замени S-Class през 2020 г. , C-Class през 2023 г., а сега E-Class се готви да се превъплъти за новата си генерация през 2024 година. И трите автомобила споделят много сходни стилови характеристики, става ясно от последните снимки на тестови прототип на новото поколение на популярния луксозен седан.


Mercedes-Benz


И все пак, E-Class седан (W214) получава един ключов стилен детайл, който го доближава повече до неговия по-голям брат, отколкото до по-малкия. Това са изравнените дръжки на вратите - функция, която BMW също възприема за своя съперник на E-класата - 5-тата серия на баварците, която също ще дебютира тази година.

Забелязали сме прототипи на E-Class да тестват многократно, но никога толкова разсъблечени, колкото тук, Mercedes е премахнал почти цялата маскировка, оставяйки само няколко тънки лепенки отпред и отзад. Тези обвивки може да скрият по-фините детайли на предните и задните LED светлини и дали решетката и светлините са разделени или не, но не оставят почти нищо друго на въображението.

Така че можем да видим формата на на долната броня в стил "кучешки кокал" и спортно изглеждащите хриле в задната броня на това, което – съдейки по двойката големи единични накрайници на ауспуха – прилича по-скоро на автомобил с популярната AMG-Line екипировка, отколкото на истински AMG модел.

Автомобилът от снимките разполага с черни рамки на прозорците, а не с хромирани, които сме виждали при някои други тестови прототипи, и въпреки че трилъчевата звезда може да липсва от голямата централна емблема на решетката, множеството звезди, които съставляват самата решетка, могат ясно да се видят.


Mercedes-Benz


Изваяният преден капак разполага с две успоредни ребра, предназначени да извикват мислите за мощните V6 и V8 двигатели, които потенциално биха могли да се крият отдолу, въпреки че повечето модели на E-Class ще се задоволят с четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели.

Това не означава непременно, че ще се представят по-зле по отношение на динамиката. Електрическа помощ (48-волтово меко хибридно усилване за някои, пълен PHEV хардуер за други), плюс хитри електрически турбокомпресори на най-наточените версии ще гарантират, че повечето автомобили ще имат много мощност. Но ще осигурят ли изтънчеността, която купувачите обичаха в своите шестцилиндрови премиум автомобили? 

Това, което най-много искаме да разберем, е дали E63 с топ спецификации ще последва съдбата на новата C63 с мощност 680 к.с. и ще замени своя V8 с четирицилиндров двигател с хибридно усилване. А, и ако търсите изцяло електрическа E-класа, ще трябва да се насочите към братовчеда на W214, EQE, който е изграден около специална EV платформа и вече е в продажба.

Вътре има някои големи изненади. Докато почти всеки Mercedes, пуснат наскоро, трябва да заимства стила на S-класата на дълъг информационно-развлекателен таблет, който тече надолу по конзолата, различен набор от шпионски снимки, които публикувахме в края на миналата година, се появи, за да покаже нов широкоекранен дисплей.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Колю ( преди 1 година )
    Няма Мерцедес,няма БМВ,няма Ауди.Днес всичко е под всякаква критика като качество.Както е казал Карл Маркс "количествените натрупвания водят до качествени изменения".Е класа през 60-те е произведена в тираж около 500 000 автомобила.Днес за 5 години производство продават по около над 2 милиона .И как е възможно да има качество при два милиона автомобила?Евтини подизпълнители,алчни немски ръководства,и куп ***,които ако имат пари ги прахосват за такъв ***.
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    До заслепения от еМБечките н-р 3-ти и прозрачния видим отвсякъде пЪлен iДi-Й0Т н-р 5: Днес Антъни публикува следната актуална вест: Mercedes е марката с най-много сервизни акции в Европа за 2022 година, т.е. премиум-бранда с най-много ПОВРЕДИ... И това го бехме написали и отразили точно тук преди има-няма 6 часа, ама самият сайт ми го изтри - безвъзвратно, не знам ЗАЩО? И защо ли защищават така яростно известните ГЕРМАН.премиуми след като става ясно, че точно техните скъпарски бараки не ги бива
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    от поставените лепенки се вижда кое е новото по колата - носа и г*за
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 4 - То от 2007-8-а, ако съм честен, повечето прилича на фейс лифт. Не, че има лошо - ако нещо се харесва.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    IM-мръсенУайтТраш ( преди 1 година )
    Пиша си от 4-ти км и си мечтая за един УйДай да ми оправи джЪнезиза, че лошо ...
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като изключим че статията е превод или съчинение по картинка, това прилича повече на фейслифт, отколкото на ново поколение. Не се очакват изненади, дисплеи ще има за всички от сърце, за сметка на съдържанието под капака. МБ се отказаха от V8, а V6 остават са по скъпите версии.
  • #3
    12 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 1 година )
    Ти си достоен за освидетелстване. Продължаваш да си вярваш, че този начин на писане е интересен на някого другиго освен на теб. Няма ли най-накрая да вденеш, че никой не ти чете глупостите, включително тези, които ти поставят минуси. П.П. Харесвам корейските коли, но ти си много зле.
  • #2
    2 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Германскияткенеф е ясен ако не бе Горби тая псевдодържава отдавна щеше дя е зябрявена
  • #1
    3 rate up comment 25 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Руменчо, много фалби изписа и напраздно изреди цел ферман за тая ми ти възгроздна елементарно изглеждаща конвенционална барачка на ГЕРМАН.премиум-еМБечки и както самите те си Г0 викат в прав текст: НiX БесондерЙЕС! Много паре 4 НАСИНГ! И само да ви инфо за РИЪЛ-ЦЕНАта за придобиването й: има-нема некви си 330 хилки!!! Кво му плащаш за тая ми ти НЕпоносима гроззотиЯ. . .