IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф в Mazda Europe: Забраната на ДВГ е позор за политиците

Тен Бринк смята, че законодателите ограничават креативните решения за премахване на емисиите

Главният изпълнителен директор на Mazda Europe - Мартин тен Бринк, е поредният представител на автомобилен гигант, който се обяви против забраната за продажба от 2035 г. на превозни средства с ДВГ в страните от ЕС.

 

Mazda МХ30

 

Пред Top Gear той заявява: „Имам проблем с факта, че те (политиците) са решили как да стигнат до там. И това е само електричество. Наистина ли просто ще изхвърлите всичко останало? Дори нещата, които все още не знаете, че съществуват ?. Мисля, че това е позор за политиците. Това не е тяхна работа. Тяхната работа е да изискват бъдеще с нулеви емисии, но как да стигнете до там, трябва да разчитате на предприемчивостта и креативността.“

Мартин тен Бринк вярва, че принуждаването на производителите да възприемат електрически батерийни технологии ще попречи на иновациите. Той добавя: „Мисля, че това е голяма грешка. Продажбата само на превозни средства с нулеви емисии след 2035 г. е добре, но че те трябва да бъдат електрически с батерии, мисля, че е малко срамно. Лично мнение.“

 

Mazda МХ30-1

 

Тен Бринк казва още, че лично той се бори със забраната и я намира за доста разочароваща: „Това, което намирам за срамно е, че сме направили избор за технология, а обикновено най-много иновации идват, когато си поставите цел, но не казвате на инженерите и разработчиците как да стигнат до нея“.

В крайна сметка обаче Тен Бринк признава и каква ще е политиката на Mazda: „Корпоративният отговор е, че ще бъдем готови за всяко законодателство, което ще бъде въведено“. Но това означава, че компанията трябва да побърза в надпреварата за електрически превозни средства и няма да е лесно, като се има предвид, че Mazda продава само едно EV - това е МХ-30.

 

 

0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 година )
    #5 Тц. Идва MegaPack и Powerwall. Понеже като "изгасне" тока няма помпи да извадят нафтата от кладенеца, да я рафинират, да я пуснат по тръбата и да я налеят в туби. Като "изгасне" тока заводи за коли рАботят на свещи и ДВГ коли през крив макарон. Без ток няма дизел и няма бензин. Извод: дизел и бензин излишни.
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 година )
    Събрали се животните в гората: Хайде да играем на една игра. Заекът ще се казва Зуй, кравата Муй... и хамстера: Аз няма да играя! Тая игра е много ***!
  • #7
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този шеф явно ще потъне
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До Тинтири ( преди 1 година )
    Рашиста казва на европейците фашисти. Къде пише, че е забранено за разработват друго въпроса е да е с нулеви или близки до 0 емисии? Ако не в Европа могат да си го продават навсякъде стига да им искат технологията все пак Мазда даже не е европейска фирма. Чакай да свърши лития няма да ти стигне живота а има и натрий който още тази година ще започне да се ползва масово за батерии
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Marinovator ( преди 1 година )
    ... И като изгасне токът идва дизелов агрегат.
  • #4
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И една новина от последната минута: Зареждането на EV в САЩ е по-скъпо от зареждане на кола с ДВГ. Анализ на AEG показва, че през последното тримесечие на миналата година конвенционалните автомобили са излезли по-евтино за превоз на собствениците спрямо електрическите им аналози. Не само при зареждане от публични зарядни, но дори и при зареждане в къщи ЕЛ излиза по-скъпо на км. пробег... айде честит ви евтин превоз дето обещавахте (и надежден със смяна на по 13 ел мотора и няколко батерии) ;)
  • #3
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Междувременно излезе нов доклад, който казва че само САЩ ще се нуждаят от 3 пъти повече литий от цялото производство в световен мащаб!!! Това пък е сериозен еко проблем тъй като за производството на 1 тон литий са нужни 500 000 галона вода. И най-важното - в доклада се казва ясно, че Елшитните ще помогнат за спасяването на планетата... САМО АКО ХОДИМ ПЕША!!!! Защото разликите в емисиите на Ел и конвенционален двигател всъщност са никакви... Всички знаят, че няма да стане! Фашисти сър! ;)
  • #2
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Да бе колега, всеки производител ще хвърли по няколко десетки милиарда, за разработка на малкоумни Ел, без да развива нищо друго - просто защото е забранено и после казваш - ще променят плана. Вече живеете в откровен фашизъм пичове, но някои викате ура, щото бил вашия фашизъм - смешно и както е казал и човека и гнусно!
  • #1
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    (Наистина ли просто ще изхвърлите всичко останало? Дори нещата, които все още не знаете, че съществуват ?) То нека се появи това сега дето не съществува пък ще променят плана