IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте как се държи Ferrari Testarossa на сняг

Рядко подобна кола може да бъде изпробвана в такива условия (ВИДЕО)

Ferrari Testarossa е едно от най-емблематичните предложения на италианския производител от 80-те години. Масивните ивици по хълбоците правят модела веднага разпознаваем, а 4,9-литровият, 12-цилиндров двигател издава прекрасен звук. В наши дни Testarossa струва толкова много, че повечето бройки от модела прекарват времето си в гаража.


Ferrari Testarossa


Този собственик обаче не се страхува да кара колата по заснежени пътища. В случая екипите за почистване не са минали оттук, като резултатът е много сняг и киша. Освен това, автомобилът не е със димни гуми, което обещава още по-сериозно пързаляне.

Факт е, че шофьорът не натиска твърде силно Testarossa. Въпреки че има много дрифтове, това се случва при ниски скорости. В един момент Ferrari-то се завърта на 180 градуса, докато пълзи по хълма. След това суперколата е закарана при местния дилър на Subaru, чиито модели може да не изглеждат толкова впечатляващо, но тяхната система за задвижване на всички колела осигурява по-добро сцепление при условия като тези.



Клипът завършва с водача, който пързаля Testarossa около празен паркинг. Изглежда като забавен начин да се насладите на зимното време.

Ferrari представи Testarossa на автомобилното изложение в Париж през 1984 г. Този модел замени 512 Bbi, като двигателят му вече е четири клапана на цилиндър. Мощността на мотора е 385 к.с. за Европа и 380 к.с. за САЩ. Производството на модела продължава до 1991 г., като общият тираж е 7177 бройки.


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Fury ( преди 1 седмица )
    А на мен ми хареса надписа на рег. табела! Тематично!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    SF ( преди 1 седмица )
    Мале мале!!! всяка една статия има поне по 1 или 2 правописни грешки! Евала!!!
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    3-ти и аз не разбрах идеята. Би ли споделил с нас незнаещите каква е.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    засмян ( преди 1 седмица )
    На мен пък много ми хареса - прекрасна кола, видимо старателно и обмислено заснет клип (впрочем, мина пред шерифството - явно са се готвили :-) )Браво на собственика, че е широко скроен!А грейките, които си беше поставил между пръстите, съвсем ме разсмяха.Но да, комуто позитивното е чуждо, по-добре да не си причинява гледането, нали ;-)
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Идеята е била да се тестват новите "димни гуми".
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до #3 ( преди 1 седмица )
    Колега, може ли да кажеш идеята, че и на мен не ми е ясно каква е?
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 3 кое точно е ефектното? С всяка кола със задно около 100 к.с. ще правиш същото и дори много по-ефектно, защото няма да те е страх да я изтряскаш.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 1 седмица )
    Ефектно!....няма и да разбереш идеята ;)
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Пълна идиотщина опасна за всички участъци в движението, когато се кара на обществен път в подобно време и сняг. Ако някой го беше изтряскал, когато се завъртя щеше да види той едно Ферари. И каква беше идеята не разбрах от цялата тази простотия.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като изключим ужасния превод... няма изненада. Всичко се предава на задния мост без тракшън контрол. Дори с малко газ (под 2000 оборота) е с вратите напред.