Румънската марка Dacia намери интересен начин да подчертае противопоставянето си на някои автомобилни компании, предлагащи абонаменти за вградени функции в автомобилите, като подарява... безплатни бутилки за гореща вода.
Рекламната акция е във Великобритания, където обявиха: „Всеки е добре дошъл да вземе бутилка за топла вода с марка Dacia между 1 и 2 февруари в шоурумите на Dacia в Брент Крос, Лондон, Тринити Уей Манчестър и Фендрод Уей, Суонзи.
Маркетинговият трик е ирония към германците от BMW, които предлагат на някои от своите модели отопляеми седалки чрез абонамент от 15 лири на месец. От Dacia наричат бутилките за гореща вода „спасители на седалките с подгряване“.
Люк Броуд - бранд директор на Dacia за Великобритания, е цитиран от Аutoexpress: „Да искаш някой да плати допълнително, за да активира фабрично монтирано оборудване, със сигурност не е Dacia. Независимо дали потребителите смятат отопляемите седалки за съществени или не, нашият ангажимент към стойността и безпроблемното притежание означава, че ние винаги ще ги молим само да натиснат бутон, за да им се насладят.“
Изданието допълва, че BMW също предлага отопляеми волани като абонамент срещу £10 на месец, така че може би Dacia ще предложи безплатни ръкавици през следващата зима.