В офисите на автомобилните производители често се работи по проекти, които никога няма да видят бял свят. Някои стигат до етапа на пълномащабен модел и дори работещ прототип, преди да бъдат изоставени. Най-често поради недостатъчна рентабилност. За тези мъртвородени превозни средства рядко се чува, защото през повечето време марките предпочитат да ги пазят в тайна.
Все пак обаче се случва да се съгласят да разкрият някои от тях. Между 15 декември 1972 г. и средата на февруари 1973 г. Renault дори им посвещава цяла изложба в салона Renault-Élysées, както тогава се нарича представителството на Renault, разположено на емблематичната улица Шанз-Елизе в Париж. Сред тях са миниван, изпреварил времето си, купе, базирано на моделите R16 и R4. За позабравените прототипи припомни L'argus.
Най-странните автомобили в историята на Renault (ГАЛЕРИЯ):
От друга страна двигателят е отзад и заема много място, а така се установява, че автомобилът страда от липсата на багажник. Но също така има и неудобна позиция за управление. Тези дефекти са корегирани от проекта 900, но шофьорът отпред все още е в опасност в случай на инцидент, което кара марката да хвърли кърпата, погребвайки проекта.