IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Koleos остана без дизел и 4х4

Флагманският SUV ще се предлага само с 1.3 бензинов двигател и предно предаване

Френската компания Renault лиши флагманския си кросоувър Koleos от задвижване на всички колела. На европейския пазар последната дизелова версия със системата All Mode 4×4 беше „пенсионирана“, така че отсега нататък моделът се предлага с безалтернативен 1.3 бензинов турбо двигател със 7-степенна автоматична скоростна кутия и предно предаване, съобщава Largus.

 

renault-koleos-initiale-paris-2022

 

Настоящият Renault Koleos се произвежда повече от шест години, а през 2019 г. SUV претърпя рестайлинг. В същото време към европейската гама бяха добавени модернизирани дизелови двигатели от семейството Blue dCi, но тъй като екологичните стандарти станаха по-строги и заради фокуса върху електрификацията, намаляването на гамата двигатели беше неизбежно.

Първо - турбодизелът с обем 1,7 л (150 к.с.) беше заменен от бензинов турбо 4-цилиндров 1.3 TCe (158 к.с.), а сега е време и за 2,0-литровия агрегат със 185 к.с. Заедно с дизеловия двигател, вариаторът X-Tronic и системата за задвижване на всички колела със съединител в задвижването на задния моствече не са в гамата.

 

Renault Koleos-4

 

Въпреки че кросоувърът Koleos не е бестселър на Renault, автомобилният производител вдигна цените с 1400 евро. Базовата версия на Evolution струва във Франция от 45 100 евро, а за топ класа Initiale Paris цената а 49 000 евро. Отопляемите предни седалки, 19-инчовите алуминиеви джанти и кожената тапицерия са запазени само за по-скъпия Koleos.

Извън Европа, Renault Koleos все още ще има версия със задвижване на всички колела. Пълното спиране на продажбите на Koleos обаче не е далеч, защото през 2023 г. моделът ще бъде заменен от засега неназован, нов седемместен семеен SUV.

 

 

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Накратко, получаваш паркетник.
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до увредения ( преди 1 година )
    на 1 със зор продадено рено съотвестват поне 5 Нисана! в т.ч. в Канада и САЩ, където рено е от 40 год. забранено за продажба ...защо ли?
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Без Рено , Нисан отдавна да е последвал Датсун ..,.. т.е. в небитието на автомобилната история
  • #4
    3 rate up comment 12 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    което мине през рено, от него Нисан не става! Факт!
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    до 1 ( преди 1 година )
    Дали ако статията беше за Нисан Х Трейл щеше да дадеш този коментар? Предвид че двете возила са на практика еднакви.
  • #2
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам дизел 177 к.с. Initiale Paris 4х4. с който до момента съм изминал 90К км за 4 години само със смяна на масла и филтри. Не знам колегата под мен откъде черпи информация за дефекти по колата. Дизела е много надежден и не е капризен на нафта, CVT-то е най-доброто което съм карал. Изобщо колата като комфорт и вървене за парите си е топ. 4х4-то също е много добро. Аз лично не бих си купил тази кола само на предно и с 1.33 бензинката им. Просто този мотор не е за това купе.
  • #1
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 1 година )
    А дали ще се намери дотолкова увреден, че да купи това недоразумение - често дефектиращ голям СУВ, без 4х4 и с моторче на градинска косачка ...))))))))))))))