IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте как работи „умният“ климатик на Volkswagen ID.7

Системата разпознава водача и пътниците, управлява се гласово и следи позицията на слънцето (ВИДЕО)

Германският производител Volkswagen разкри подробности за новата система за климатичен контрол, която ще дебютира при електрически седан ID.7. Тя е оборудвана с електронно управлявани дефлектори, може автоматично да разпознава водача и пътниците и поддържа гласови команди. Освен това, ID.7 е първият модел на марката със сензор за позиция на слънцето, което допълнително разширява възможностите на климатичната система.



Интелигентният климатик във Volkswagen ID.7 ще охлади или отопли купето още преди началото на пътуването. Достатъчно е да се приближите до колата с ключодържател. Ако отворите вратата в горещ ден, електронно управляваните дефлектори ще започнат да се движат в хоризонтална равнина, за да разпределят въздуха върху по-голяма площ.

Системата автоматично ще разпознава водача и пътниците, ще поддържа индивидуални профили и гласови команди. Например фразата „Здравей Volkswagen! Ръцете ми са студени” активира петминутно обдухване с горещ въздух на волана. Също така за първи път ID.7 е оборудван със сензор за позиция на слънцето, който позволява на климатичната система да се адаптира към неравномерното нагряване на купето.


Volkswagen климатик


Показанията на климатичния контрол излизат поставен на 15-инчов централен дисплей. Бутоните за отопление и вентилация се намират на първо ниво на интерфейса и винаги се виждат. Интензивността и посоката на духане се конфигурират чрез контекстното меню, а температура - чрез сензорни плъзгачи.

Седанът ID.7 ще бъде вторият глобален модел на Volkswagen на платформата MEB след ID.4. Световната премиера на електрическия автомобил е планирана за второто тримесечие на тази година. През 2023 г. ID.7 ще се продава в Европа и Китай, а в САЩ ще се появи година по-късно.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 1 година )
    Ей 7 мноо си отворен бре. Хората си имат мнение и го изказват. Не всеки иска дисплеи в колата си, гласови команди и ала бала. За повечето хора автомобилът е средство за придвижване и вадене на пари. Так аче имай малко повечко уважение към чуждото мнение! А това, какви коли ще си караме, това си е наш проблем!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кавички ( преди 1 година )
    Много правилно са сложили "умният" в кавички...
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе киселите гъзари - първо направете тест драйв пък после недоволствайте. Винаги можете да си купите Дачия или Лада без дисплеи ама гледам и по тях плюете ;), не вярвам и да ползвате GSM телефони с копчета. Сигурно карате 15 годишни премиуми с нацепена опърдяна кожа и това са най-великите коли. Да да ама нe, прогреса е тук и няма да спре до тук.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    vw И ТЕХНОЛОГИИ СКЕПТИЧЕН СЪМ
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    крайно време е екраните и дисплейте да бъдат забранени в интериора. На какво прилича това?!?
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Работи ли въобще
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И сигурен съм пак зимата ще сте на студено, а лятото на жега та да имате едни 20км. пробег отгоре, а и като забие софтуера и ще трябва да спирате за рестарт на системата както беше в началото с ИД3.
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Моя климатик го бутам 2 пъти в годината. Като цяло е на 22
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ... то не бях жестве ,то не са гласови комади... то не са глупости. Хората искат здрави и евтини коли, а не смартфон на колела. Ама то в тези модерни времена, нито колите коли, нито мъжете мъже, нито жените жени - никога не знаеш какво е точно.