IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo подготвя миниван

Eлектрическият модел ще бъде базиран на китайския Zeekr 009

Volvo разкри плановете си за следващите няколко години. Любопитното от тях е, че шведите обявиха навлизането си в сегмента на електрическите миниванове. Премиерата на първия за марката такъв модел ще се състои в края на тази година, а в продажба автомобилът ще бъде пуснат през 2024 година.


Volvo миниван


CarNewsChina съобщава, че иновацията ще бъде изградена на базата на модела Zeekr 009 - електрически миниван на подмарката на Geely, характеризиращ се с екстравагантен дизайн.

Базиран на архитектурата SEA, автомобилът се задвижва от двумоторен силов тракт с мощност 544 к.с. Обявеният автономен пробег на Zeekr 009 е 822 километра. Бъдещият електрически ван на Volvo ще получи същата платформа.Той обаче ще има и система за задвижване на четирите колела с два електрически мотора, както и уникален дизайн, който ще е в съответствие с характерния стил на шведската марка.


Volvo


Предвестникът на серийния миниван ще бъде показан през третото тримесечие на тази година, а готовата за серийно производство версия – през четвъртото тримесечие. Продажбите, както вече споменахме, ще стартират през 2024-а.

Също така в новите разработки на Volvo е включен и компактен електрически кросоувър, който е обявен под индекс EX30 и който вече беше забелязан по време на пътни тестове миналата седмица. Той ще се подвизава в същия клас като Smart #1 и Zeekr 003. Премиерата му отново е насрочена за тази година.


0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    старите автомобили са за музеите и за през уикенда да си спомниш младостта света се развива никой не ползва телефон с щайба
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    За съжаление на нас старите хора, колите поразително точно следват пътя на телефоните - безброй марки и варианти без особени разлики помежду им, защото всичките са правени в едни и същи фабрики в Китай, но с различни лепенки. А малкото разлики, които ги има са в софтуера, което е важно само за "гийковете" - за справка Тесла, драмите на ФВ с ИД-тата, и т.н. Иновативността, креативността и индивидуализма "умреа".
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Някой следи ли, колко нови марки се нацвъкаха през последните 2-3 години, да не говорим за безкрайните им модели!? Кому е нужно всичко това? А това, че цените станаха двойни и тройни, е далеч от здравия разум. Електрокари, трицилиндрови миксери с пластмасови турбота, синтетични салони на тройна цена от кожените, антиергономия, антикомфорт, разни телевизори, които прашасват и сензорно работят с мъка и т.н. и т.н. Да си ги купуват и карат!